ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محکومیت یک زن ایرانی به ۱۴ سال زندان در افغانستان

<p>دادگاه ويژه مبارزه با مواد مخدر افغانستان، يک زن ايرانی را به جرم قاچاق مواد مخدر به ۱۴ سال زندان محکوم کرد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>در خبری که روز شنبه چهارم تيرماه از سوی مرکز عدلی و قضايی مبارزه عليه مواد مخدر افغانستان در کابل منتشر شده آمده است که اين خانم ۳۸ ساله ايرانی از سوی پليس افغانستان در شهرک اسلام&zwnj;قلعه هرات درغرب اين کشور بازداشت شده بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اين مرکز اطلاعات بيشتری درمورد اين زن و زمان دقيق بازداشت او منتشر نکرده اما گفته است که اين زن در ايران شغل آرايشگری داشته است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اطلاعات منتشر شده نشان می&zwnj;دهد که اين شهروند ايران به&zwnj;طور قانونی به افغانستان سفر کرده بود و پس از چند شب اقامت در هرات، با جاسازی سه کيلوگرم هروئين در يک کيسه برنج، قصد خروج از افغانستان را داشت که بازداشت گرديد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>مرکز عدلی و قضايی مبارزه عليه مواد مخدر افغانستان گفته است که اين حکم دادگاه بدوی است و فرد محکوم شده از حق فرجام&zwnj;خواهی در مورد حکم صادر شده دردادگاه استيناف و تجديد نظر برخوردار است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اين دومين زن ايرانی است که طی يک ماه گذشته به جرم قاچاق مواد مخدر به مجازات سنگين زندان محکوم می&zwnj;شود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>در ۱۴خردادماه سال جاری نيز يک زن ايرانی به جرم قاچاق ۹ کيلوگرم هروئين به ۲۰ سال زندان محکوم شده بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>ايران از بازارهای عمده مصرف مواد مخدر توليدی افغانستان به&zwnj;شمار می&zwnj;رود و افزون بر آن اين کشور يکی از محورهای اصلی قاچاق مواد مخدر به اروپا شناخته می&zwnj;شود. <br /> &nbsp;</p>

دادگاه ويژه مبارزه با مواد مخدر افغانستان، يک زن ايرانی را به جرم قاچاق مواد مخدر به ۱۴ سال زندان محکوم کرد.

در خبری که روز شنبه چهارم تيرماه از سوی مرکز عدلی و قضايی مبارزه عليه مواد مخدر افغانستان در کابل منتشر شده آمده است که اين خانم ۳۸ ساله ايرانی از سوی پليس افغانستان در شهرک اسلام‌قلعه هرات درغرب اين کشور بازداشت شده بود.

اين مرکز اطلاعات بيشتری درمورد اين زن و زمان دقيق بازداشت او منتشر نکرده اما گفته است که اين زن در ايران شغل آرايشگری داشته است.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که اين شهروند ايران به‌طور قانونی به افغانستان سفر کرده بود و پس از چند شب اقامت در هرات، با جاسازی سه کيلوگرم هروئين در يک کيسه برنج، قصد خروج از افغانستان را داشت که بازداشت گرديد.

مرکز عدلی و قضايی مبارزه عليه مواد مخدر افغانستان گفته است که اين حکم دادگاه بدوی است و فرد محکوم شده از حق فرجام‌خواهی در مورد حکم صادر شده دردادگاه استيناف و تجديد نظر برخوردار است.

اين دومين زن ايرانی است که طی يک ماه گذشته به جرم قاچاق مواد مخدر به مجازات سنگين زندان محکوم می‌شود.

در ۱۴خردادماه سال جاری نيز يک زن ايرانی به جرم قاچاق ۹ کيلوگرم هروئين به ۲۰ سال زندان محکوم شده بود.

ايران از بازارهای عمده مصرف مواد مخدر توليدی افغانستان به‌شمار می‌رود و افزون بر آن اين کشور يکی از محورهای اصلی قاچاق مواد مخدر به اروپا شناخته می‌شود.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.