ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پلیس ایتالیا پلاکارد درخواست ورود زنان ایرانی به استادیوم‌ها را پاره کرد

در حاشیه مسابقه والیبال تیم ملی ایران و ایتالیا در شهر پزاروی ایتالیا، تعدادی از زنان با در دست داشتن پلاکاردهایی به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها اعتراض کردند.

روز جمعه، دوم ژوییه/۱۲ خرداد و در حاشیه مسابقه والیبال تیم ملی ایران و ایتالیا در شهر پزاروی ایتالیا، تعدادی از زنان با در دست داشتن پلاکاردهایی به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها اعتراض کردند.

اعتراض اما با برخورد پلیس روبه‌رو شد. دریا صفایی که کارزار پیش به سوی ورزشگاه‌ها را راه انداخته، هربار هنگام حضور تیم ایران در مسابقات بین المللی با در دست داشتن پلاکاردها و پوشیدن تیشرت‌هایی که رویشان نوشته شده «بگذارید زنان به استادیوم‌ها وارد شوند»، حاضر می‌شود.

روز جمعه این صحنه باز هم تکرار شد اما پلیس مانع نمایش پلاکاردی شد که در دست این فعال حقوق زنان ایرانی بود. پلیس گفته بود پلاکارد او باید در جهتی باشد که در دوربین‌های تلویزیون دیده نشود.

دریا صفایی گفته که پلیس بنا به خواست فدراسیون جهانی والیبال مانع حضور دریا صفایی با پلاکارد شده است.

به گفته دریا صفایی، پنج پلیس مانع دیده شدن پیام او شده و پس از آن این کنشگر را با اجبار از ورزشگاه خارج کرده اند و بنر در دست او را هم با چاقو پاره کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.