ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دختر وزیر آموزش و پرورش از اتهام «قاچاق کالا» تبرئه شد

سازمان تعزیرات حکومتی ایران به تبرئه دختر وزیر آموزش و پرورش از اتهام قاچاق کالا حکم داد. سخنگوی قوه قضائیه گفته است که این پرونده در دستگاه قضائی نیز بررسی خواهد شد.

علی‌اکبر پور‌احمد‌نژاد دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تهران دوشنبه ۱۵ خرداد گفت که حکم تبرئه دختر وزیر آموزش و پرورش از اتهام قاچاق کالا صادر شده است.

فخرالدین دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش ایران و دخترش مالک یک شرکت وارد کننده پوشاک هستند.

به گفته او پرونده دختر دانش آشتیانی از سوی دادستانی تهران به سازمان تعزیزات حکومتی منتقل شده و این نهاد دختر وزیر آموزش و پرورش را تبرئه کرده است.

دختر دانش آشتیانی همزمان با تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران از سوی محمد‌باقر قالیباف به قاچاق پوشاک کودک متهم شد. غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه ایران نیز با تائید خبر کشف کالای قاچاق در منزل یکی از وزراء، وعده کرد که دستگاه قضایی به این مسئله رسیدگی کند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری ایران پس از افشای اسناد مربوط به این اقدام، دختر وزیر آموزش و پرورش را «مظلوم» خواند که به دلیل بیکاری حدود ۲۰۰ میلیون تومان پوشاک از ایتالیا وارد کرده است.

حامیان دولت روحانی برای تبرئه ضحی احمدی آشتیانی اسناد مربوط به پرداخت حقوق گمرکی محموله وارداتی دختر وزیر آموزش و پرورش را منتشر کردند که نشان می‌داد محموله‌های وارداتی با استفاده از کارت بازرگانی شرکت «راتین گستر طبرستان» به ثبت رسیده است.

بر اساس اسناد منتشر شده، وزیر آموزش و پرورش ایران و دخترش از سهامداران اصلی شرکت «آمیتیس طراوت کودکی» با استفاده از کارت بازرگانی یک شرکت دیگر دو محموله پوشاک کودک را به ایران وارد کرده‌اند.

سخنگوی قوه قضائیه ایران ۱۷ اردیبهشت گفت که سازمان تعزیرات حکومتی در فاصله ۴۸ ساعت این پرونده را بررسی و حکم به برائت دختر وزیر آموزش و پرورش داده است.

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی همزمان با افشای اسناد واردات کالا توسط دختر وزیر آموزش و پرورش، خواستار حضور وزیر در مجلس و پاسخگویی او در این باره شدند.

حال اما آنگونه که پوراحمد‌نژاد گفته این پرونده از نظر سازمان تعزیرات حکومتی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا مختومه و دختر وزیر آموزش و پرورش تبرئه شده است.

او گفته است که «دادستانی کل کشور پیگیر این پرونده است و ممکن است که بخواهند از نظر ملی، موضوع این پرونده را مورد بررسی قرار دهند».

بیشتر بخوانید: انتخابات ریاست جمهوری ایران و فساد اقتصادی: انتخاب میان فاسد و فاسدتر

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.