ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مکارم‌شیرازی:‌ سرچشمه بسیاری از بی‌نظمی‌های اجتماعی ارتباطات جنسی نامشروع است

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، از مراجع تقلید شیعیان معتقد است که روابط نامشروع جنسی منشأ بسیاری از بی‌نظمی‌های اجتماعی است.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، از مراجع تقلید شیعیان معتقد است که روابط نامشروع جنسی منشأ بسیاری از بی‌نظمی‌های اجتماعی است.

ناصر مکارم شیرازی: اگر دستورات اسلامی رعایت شود، این‌همه آلودگی‌های جنسی پیدا نمی‌شود. باید قدر این اسلام را بیشتر بدانیم.

مکارم شیرازی در قم از روابط جنسی نامشروع در جامعه به‌شدت انتقاد کرد و گفت: «این مسئله در متلاشی شدن خانواده‌ها و افزایش طلاق تأثیر مستقیمی دارد.»

او فرزندان ناشی از روابط جنسی نامشروع را «به‌طور بالقوه» آماده «تبدیل‌شدن به یک انسان جنایتکار» دانست و از امکان تبدیل شدن فرزندان پس از طلاق به یک «موجود انتقام‌گیر» حرف زد.

این مرجع دینی همچنین از فضای موجود در دنیای مجازی انتقاد کرد و گفت: «خدای‌ناکرده زن و مرد در فضای مجازی با کسی ارتباط برقرار می‌کنند و آرام‌آرام این مسئله روشن و منجر به طلاق می‌شود.»

مکارم شیرازی همچنین بیماری‌های غیرقابل درمان را یکی دیگر از نتایج روابط جنسی نامشروع خواند و افزود: «بخش عمده ابتلای به بیماری ایدز از ارتباط‌های نامشروع سرچشمه می‌گیرد.»

او اسلام را دارای «برنامه حساب‌شده برای پیشگیری از روابط نامشروع» دانست و گفت: «اسلام می‌گوید زن و مرد نامحرم در یک‌خانه تنها نباشند، این کار حرام است زیرا در خانه‌ای که زن و مرد نامحرم تنها هستند، جای وسوسه شیطان است و بر این اساس تأکید می‌کند با خروج از آن محل، پیشگیری از گناه شود.»

به‌گفته مکارم شیرازی اگر دستورات اسلامی رعایت شود، این‌همه آلودگی‌های جنسی پیدا نمی‌شود و باید «قدر این اسلام را بیشتر دانست».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • احسانی

    پس شما در این چهل سال چه . . . طی میکردید (سانسور از خودم است!) که جامعه را تا این اندازه فساد گرفته حتا بیشتر از همه تمام ارکان نظام مقدس را !؟

  • مجتبی

    تمام صحبتهای این آقا را قبول دارم بجز بحث فضای مجازی که لازمه دنیای امروز ماست، ولی ضمنن سه سؤال از جناب "شکر" کلام دارم، هر چند هیچ گاه کم نمی آورند ولی دوست داشتم نظرشان را در خصوص خرید و فروش کنیزان به سبک داعشی ها که عین نص صریح قرآن است، بدانم. و اینکه تفاوت میان زن صیغه و رابطه خارج از عرف در انتقال ایدز همچنین تفاوت میان بچه حاصل از رابطه با زن صیغه و غیر صیغه در مبحث انتقام گیری از جامعه و اینکه چرا اسلام توانائی این را ندارد که امثال شجونی و غیره را از فعل حرام باز بدارد؟ و اینکه خداوکیلی اگر این اسلام نبود به این آقا قاز چرانی هم می دادند؟ با تشکر