ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت ۷ نفر از اعضای داعش در استان فارس

موج بازداشت‌‌های مرتبط با حملات تروریستی در تهران ادامه دارد. ابتدا در کرمانشاه، سپس در شمال غرب ایران و بعد هم در استان فارس عده‌ای بازداشت شده‌اند.

موج بازداشت‌‌های مرتبط با حملات تروریستی در تهران ادامه دارد. نیروی انتظامی هم اعلام کرد که در استان فارس هم هفت نفر از وابستگان به گروه دولت اسلامی (داعش) بازداشت شده‌اند.

تروریست‌ها قبل از حمله به مجلس شورای اسلامی و مقبره خمینی هم‌پیمان می‌شوند. (نمایی از ویدیوی داعش قبل از حملات در تهران)

به گزارش خبرگزاری‌های داخلی در عملیات مشترک میان مأموران پلیس امنیت استان فارس و عوامل اداره اطلاعات این استان در شامگاه ۱۸ خرداد هفت نفر که با گروه داعش در ارتباط بودند دستگیر شدند.

وزارت اطلاعات پیش از ظهر جمعه ۱۹ خرداد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که چند خانه امن اعضای گروه دولت اسلامی (داعش) را در شمال غرب ایران شناسایی و «پاکسازی کرده و موفق شده شماری از اعضای گروه دولت اسلامی (داعش) را که در ارتباط با مهاجمان در حملات تروریستی در تهران بودند شناسایی و دستگیر کند.

صبح جمعه ۱۹ خرداد هم پلیس امنیت کرمانشاه خبر داده بود که دو نفر را بازداشت کرده است. آن‌ها ظاهراً از حملات به مجلس شورای اسلامی و مقبره آیت‌الله خمینی مطلع بودند.

بنا بر همین گزارش، پنج‌شنبه شب ۱۸ خرداد در ثلاث باباجانی کرمانشاه نیز ۹۲ قبضه کلت کمری از داخل یک خودرو ۴۰۵ کشف و ضبط شده است. صاحب خودرو اما شناسایی نشده.

وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در مجموع در این عملیات ۴۱ نفر از اعضای داعش را در استان‌های کرمانشاه، اذربایجان غربی، کردستان و تهران را بازداشت کرده است.

— روزنامه شهروند (@shahrvand_paper) 9. Juni 2017

در همان حال رسانه‌های داخلی گزارش داده‌اند که تدابیر امنیتی در مترو تهران اتخاذ شده. پلیس بسته‌ها و اشخاص مشکوک را بازرسی می‌کند.

— روزنامه شهروند (@shahrvand_paper) 9. Juni 2017

حملات همزمان به ساختمان اداری مجلس و مقبره آیت‌الله خمینی صبح چهارشنبه  ۱۷ خرداد توسط دو گروه مسلح انجام شد و ۱۷ نفر از محافظان و کارمندان مجلس و مردم عادی کشته و ۵۲  نفر زخمی شدند. این حملات پس از چند ساعت درگیری مسلحانه با کشته شدن همه مهاجمان پایان یافت. گروه «دولت اسلامی» (داعش) مسئولیت این حملات را به عهده گرفت.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.