ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت متهمان به رابطه با داعش در کرج و فردیس

با انتشار آمار جدید دستگیری‌ها، تعداد کل بازداشت‌شدگان متهم به رابطه با داعش و حمایت از تیم تروریستی حملات تهران به ۵۶ تن می‌رسد.

خبرگزاری‌های ایران از بازداشت دست‌کم هشت‌تن دیگر در رابطه با حملات تروریستی تهران خبر دادند.

صحنه‌ای از عملیات نیروهای امنیتی ایران در حمله تروریستی به مجلس

به گزارش وب‌سایت خبری «میزان»، وابسته به قوه قضائیه ایران هفت متهم به دست‌داشتن در حملات تروریستی تهران در شهرستان فردیس استان البرز بازداشت شده‌اند.

احمد فاضلیان، رئیس کل دادگستری البرز شنبه، ۲۰ خرداد از بازداشت این هفت‌تن خبر داد و گفت که آنها «پشتیبان تیم تروریستی در حوادث اخیر» بوده‌اند. فردیس در ۵۰ کیلومتری غرب تهران قرار دارد.

حملات همزمان به ساختمان اداری مجلس و مقبره آیت‌الله خمینی صبح چهارشنبه  ۱۷ خرداد توسط دو گروه مسلح انجام شد و ۱۷ نفر از محافظان و کارمندان مجلس و مردم عادی کشته و ۵۲  نفر زخمی شدند. این حملات پس از چند ساعت درگیری مسلحانه با کشته شدن همه مهاجمان پایان یافت. گروه «دولت اسلامی» (داعش) مسئولیت این حملات را به عهده گرفت.

پس از این حمله موج دستگیری متهمان به رابطه با داعش آغاز شد. وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای جمعه ۱۹ خرداد از بازداشت ۴۱ متهم به رابطه با داعش در استان‌های کرمانشاه، اذربایجان غربی، کردستان و تهران خبر داده‌بود.

همچنین به گزارش خبرگزاری‌های داخلی در عملیات مشترک میان مأموران پلیس امنیت استان فارس و عوامل اداره اطلاعات این استان در شامگاه ۱۸ خرداد هفت نفر که با گروه داعش در ارتباط بودند دستگیر شدند.

یک بازداشت دیگر در کرج

خبرگزاری ایسنا نیز شنبه، ۲۰ خرداد از بازداشت یک متهم دیگر به رابطه با داعش در کرج خبر داد.

به گزارش ایسنا، مأموران پلیس امنیت البرز یک مرد را در کیانمهر کرج شناسایی و دستگیر کرده‌اند.

هنوز جزئیات بیشتری از این دستگیری‌ها منتشر نشده است.

با انتشار آمار جدید دستگیری‌ها، تعداد کل بازداشت‌شدگان متهم به رابطه با داعش و حمایت از تیم تروریستی حملات تهران به ۵۶ تن می‌رسد.

در همین زمینه

    این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

    آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

    .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

    توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

    نظر بدهید

    در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

    نظرها

    • Nader

      ....................... آخر انها نیز هرقدر هم که خود را به بی حافظگی بزنند، و حتی اگر قتل مخالفان جمهوری اسلامی در پاکستان و ترکیه و رومانی را به یاد نیاورند و قربانیان این قتل ها در شهرهای اروپا و آمریکا را هم نادیده بگیرند، قتل های شهروندان فرانسه در پاریس را که در جریان دعوای ج. ا. بر سر دارایی های ایران در اُورُودیف با بمب گذاری های این رژیم، تحت رهبری وحید گرجی، به قتل رسیدند از یاد نبرده اند. افزون بر این، کدام سربریدن « کفار» در خلافت داعش از بریدن گردن و رگ های شاپور بختیار هفتاد و هفت ساله و قتل منشی جوان او با کارد آشپزخانه یا دشنه آجین کردن فروهر ها به دست قاتلان حرفه ای جمهوری اسلامی فجیع تر یا تروریستی تر بوده، و کدام آتش زدن «بی دینان» در حکومت«الهیِ» البغدادی از آتشسوزی سینما رکس آبادان که در آن نزدیک به ششصد نفر به گناه تماشای یک فیلم زنده زنده سوزانده شدند فجیع تر بوده است. خلافت سنیِ داعش و «امامت» شیعی سران جمهوری اسلامی هیچکدام نه در مشروعیت الهی خود نسبت به یکدیگر برحق تر اند نه در قساوت و تبهکاری می توانند از یکدیگر چیزی کم داشته باشند. ..... سازمان های جبهه ملی ایران در اروپا دکتر علی راسخ افشار، دکتر پرویز داورپناه، علی شاکری زند، مهندس مهدی مقدس زاده. پنجشنبه ۱۸ خردادماه ۱۳۹۷

    • روزبه

      معلوم نیست اگر میدونستن اینها کی هستند چرا تا قبل این عملیات ترویستی نگرفتنشون. بیشتر شبیه دستگیری فله ایه و بردن زیر شکنجه تا بلکه سر نخی گیر بیارن ضمنا به مردم آرامش بدن و ابراز قدرت کنند که داریم یه کاری میکنیم.