ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شورای ملی ایرانیان آمریکا: نماینده جمهوری‌خواه عذرخواهی کند

نماینده آمریکایی در واکنش به حمله داعش در تهران گفته که «آیا این برای ما خوب نیست که ایالات متحده از آن سنی‌‏هایی پشتیبانی کند که به حزب‌الله و شیعیان تهدیدگر ما حمله می کنند؟»

شورای ملی ایرانیان آمریکا (نایاک) در بیانیه‌ای شدیداللحن خواستار عذرخواهی نماینده جمهوری‌خواه آمریکایی شد که تلویحاً از حمله گروه دولت اسلامی (داعش) در تهران دفاع کرده‌بود.

نمایی از ویدیوی داعش قبل از حملات در تهران

دنا روراباکر، نماینده جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان از کالیفرنیا پنج‌شنبه، هشتم ژوئن در واکنش به حمله داعش در تهران گفته بود که «آیا این برای ما خوب نیست که ایالات متحده از آن سنی‌‏هایی پشتیبانی کند که به حزب‌الله و شیعیان تهدیدگر ما حمله می کنند؛ آیا این چیز خوبی نیست؟»

نایاک در بیانیه خود روراباکر را به تشویق داعش متهم کرده و گفته که این سخنان توهین‌آمیز است. نایاک خواستار عذرخواهی این نماینده شده.

نایاک به گفته خود سازمانی غیرانتفاعی است که برای حمایت از حقوق ایرانیان آمریکا تشکیل شده.

حملات همزمان به ساختمان اداری مجلس و مقبره آیت‌الله خمینی صبح چهارشنبه  ۱۷ خرداد توسط دو گروه مسلح انجام شد و ۱۷ نفر از محافظان و کارمندان مجلس و مردم عادی کشته و ۵۲  نفر زخمی شدند. این حملات پس از چند ساعت درگیری مسلحانه با کشته شدن همه مهاجمان پایان یافت. گروه «دولت اسلامی» (داعش) مسئولیت این حملات را به عهده گرفت.

پیام دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری ایالات متحده پس از حملات تروریستی تهران نیز واکنش‌های شدیدی در پی داشت. ترامپ در این پیام پس از تسلیت به بازماندگان حادثه گفته بود که «کشورهای حامی تروریسم ممکن است خودشان قربانیان بدی و خشمی باشند که خودشان زاییده اند.»

در بیانیه نایاک پیام ترامپ نیز پیامی «خشن» دانسته شده است.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    ۳۸ سال است که ایرانیان تحت قوانین داعشی زندگی میکنند....جنگ با همسایه و بالارفتن از دیوار سفارت خانه ها و قتل عام زندانيان سياسي سال ٦٧واعدام ها، و وقايع انتخابات ٨٨ و کشتن و شکنجه نداها واسید پاشی در اصفهان بر سر و روی زنان و دختران ، اعدام ریحانه جباری و کشتن فروهرو سحابی ها و....وشکنجه و کشتن زندانیان اوین ٬بی ارزشی ریال نسبت به سایر ارز ها علارقم رفع تحریم ها ، اختلاسهای چند هزار میلیاردی ، حقوق های نجومی ، ماجرای جریمه تمسخر آمیر سعید مرتضوی ، ماجرای تجاوز حاج طوسی به نونهالان حافظ قرآن ، بی حساب و کتاب بودن سپاه و مجتبی خامنه ای از دخل و تصرف صندوق خزانه ملی، ماجرای سرمایه های خارج شده از صندوق ذخیره بازنشستگی بازنشستگان تامین اجتماعی واستان قدس و مجموعه کیش و بستن صدها کارخانه ها مثل قند نریمان و کفش ملی و تلویزیون پارس و....گم شدن دکل نفتی و ، ماجرای استفاده تسلیحاتی روسیه از فرودگاه های ایران واهدای طلا و پول به اسد و ونزویلا و ترکیه و شرکت در عملیات درون سوریه و عراق و بحرین و افغانستان و پروژه بمب و موشک سازی و....

  • naseem

    کدام ایرانی شورای ملی ایرانیان آمریکا ؟! را انتخاب کرده ؟ اینها به حکومت ایران وابسته و پول میگیرند تا از حکومت داعشی وار تهران حمایت کنند.

  • hasani

    فیلم سینمایی * ترقه بازی* ۱۸ ۰۳ ۱۳۹۶ ۰۰:۱۷ فیلم سینمایی*** ترقه بازی * * * کارگردان : * اصغر خامنه ای * با شرکت هنرپیشگان : آخوندها، برادر پوتین (ع )، برادر اسد (ع )، ک گ ب KGB (ع )، برادر سلیمانی، برادر طوسی (ع )، مرحول امام، محمد (؟ )، طالبان، 3پاه، داعش، داعشیعه، .... فیلمی جنگی چریکی تروریستی تراژدی سراسر کشت و کشتار و آدمکشی ترق و تروق و بزن بزن برای هیچ و پوچ و حرفهای ... شعر 1400 سال پیش *** برنامه گذشته و حال و آینده سینماهای کشورهای خاورمیانه

  • afshin

    چرا این شورا دلش برای اعدامی ها نمیسوزه ولی برای مجازات عادلانه دشمنان ایران اعلانیه میدهد ؟ اینکار در تمامیت ان نیک و محق است و باید با قدرت هر چه تمامتر همهگیر گردد تا تمام ایران آزاد گردد