ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتصاب غذای چند تن از زندانيان سياسی کرد

<p>اعتصاب غذای سه زندانی سياسی کرد در زندان رجايی شهر کرج پس از سه هفته همچنان ادامه دارد و از وضعيت کمال شريفی يکی ديگر از زندانی سياسی کرد که ۳۶ روز پيش دست به اعتصاب غذا زده، هيچ اطلاعی در دست نيست.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>بايزيد شريفی پدر اين زندانی سياسی به زمانه گفت: ۳۶ روز پيش يکی از هم بندی های وی به ما اطلاع داده که دست به اعتصاب غذا زده است.</p> <p><br /> کمال شريفی، سال ۲۰۰۸ توسط نيروهای امنيتی در شهر سقز بازداشت و به اتهام &laquo;ارتکاب جرائم امنيتی&raquo; به ۳۰ سال زندان و تبعيد محکوم شد.</p> <p><br /> اين زندانی سياسی هم اکنون در زندان ميناب در استان هرمزگان به سر می&zwnj;برد.</p> <p><br /> طبق حکم دادگاه، کمال شريفی تا پايان دوران محکوميتش ممنوع&zwnj;الملاقات است.</p> <p><br /> خانواده وی می گويند پنج روز پيش به منظور گرفتن نامه برای ملاقات با او، به اداره اطلاعات سقز مراجعه کرده، اما هنوز اين نهاد امنيتی پاسخی به آنان نداده است.</p> <p><br /> پدر کمال شريفی علت اعتصاب پسرش را اعتراض به نگهداری وی در بين زندانيان عادی عنوان کرد.</p> <p><br /> برخی از گزارش&zwnj;های تائيد نشده حاکی از انتقال اين زندانی سياسی در روزهای گذشته به بهداری زندان ميناب است.</p> <p><br /> بی&zwnj;اطلاعی از وضعيت اين زندانی سياسی در حالی است که خبر تداوم اعتصاب سه زندانی ديگر در زندان رجايی&zwnj;شهر کرج منتشر شده است.</p> <p><br /> بنا به گزارش تارنماهای کلمه و سحام&zwnj;نيوز، از اعتصاب انور خضری، کامران شيخی و سيد ابراهيم سيدی بيش از سه هفته می&zwnj;گذرد.</p> <p><br /> اين زندانيان در اعتراض به شرايط نگهداری&zwnj;شان در ميان زندانيان عادی با جرايمی مانند تجاوز به عنف، قتل و قاچاق مواد مخدر دست به اعتصاب غذا زده&zwnj;اند.</p> <p><br /> طبق اخبار منتشر شده، اين زندانيان پيشتر در بند ۳۵۰ زندان اوين بوده&zwnj;اند و به مدت ۵۰ روز نیز در بند قرنطينه زندان رجايی&zwnj;شهر نگهداری شده&zwnj;اند.</p> <p><br /> همچنين رمضان احمد کمال، داود عبداللهی و رمضان سعيدی از ديگر زندانيان سياسی کرد هستند که تاکنون به بند زندانيان سياسی در رجايی&zwnj;شهر منتقل نشده و با زندانيان عادی نگهداری می&zwnj;شوند.<br /> </p>

اعتصاب غذای سه زندانی سياسی کرد در زندان رجايی شهر کرج پس از سه هفته همچنان ادامه دارد و از وضعيت کمال شريفی يکی ديگر از زندانی سياسی کرد که ۳۶ روز پيش دست به اعتصاب غذا زده، هيچ اطلاعی در دست نيست.

بايزيد شريفی پدر اين زندانی سياسی به زمانه گفت: ۳۶ روز پيش يکی از هم بندی های وی به ما اطلاع داده که دست به اعتصاب غذا زده است.

کمال شريفی، سال ۲۰۰۸ توسط نيروهای امنيتی در شهر سقز بازداشت و به اتهام «ارتکاب جرائم امنيتی» به ۳۰ سال زندان و تبعيد محکوم شد.

اين زندانی سياسی هم اکنون در زندان ميناب در استان هرمزگان به سر می‌برد.

طبق حکم دادگاه، کمال شريفی تا پايان دوران محکوميتش ممنوع‌الملاقات است.

خانواده وی می گويند پنج روز پيش به منظور گرفتن نامه برای ملاقات با او، به اداره اطلاعات سقز مراجعه کرده، اما هنوز اين نهاد امنيتی پاسخی به آنان نداده است.

پدر کمال شريفی علت اعتصاب پسرش را اعتراض به نگهداری وی در بين زندانيان عادی عنوان کرد.

برخی از گزارش‌های تائيد نشده حاکی از انتقال اين زندانی سياسی در روزهای گذشته به بهداری زندان ميناب است.

بی‌اطلاعی از وضعيت اين زندانی سياسی در حالی است که خبر تداوم اعتصاب سه زندانی ديگر در زندان رجايی‌شهر کرج منتشر شده است.

بنا به گزارش تارنماهای کلمه و سحام‌نيوز، از اعتصاب انور خضری، کامران شيخی و سيد ابراهيم سيدی بيش از سه هفته می‌گذرد.

اين زندانيان در اعتراض به شرايط نگهداری‌شان در ميان زندانيان عادی با جرايمی مانند تجاوز به عنف، قتل و قاچاق مواد مخدر دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

طبق اخبار منتشر شده، اين زندانيان پيشتر در بند ۳۵۰ زندان اوين بوده‌اند و به مدت ۵۰ روز نیز در بند قرنطينه زندان رجايی‌شهر نگهداری شده‌اند.

همچنين رمضان احمد کمال، داود عبداللهی و رمضان سعيدی از ديگر زندانيان سياسی کرد هستند که تاکنون به بند زندانيان سياسی در رجايی‌شهر منتقل نشده و با زندانيان عادی نگهداری می‌شوند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.