ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روحانی خطاب به رسانه‌ها: جز اعتدال راه دیگری وجود ندارد

حسن روحانی رسانه‌های مخالف دولت در ایران را فراخواند تا با پایان یافتن انتخابات لحن خود را دوستانه کنند. او گفت پس از انتخابات نباید به رقابت‌های دیروز نگاه کرد.

حسن روحانی از رسانه‌ها خواست تا لحن خود را تغییر دهند. او گفت انتخابات تمام شد و رسانه‌ها هم لحن‌ها را دوستانه کنند.

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، در مراسم افطار با اهالی رسانه‌ها - پنج‌شنبه ۲۵ خرداد: با لحن تند به جایی نمی‌رسیم.

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، شامگاه پنج‌شنبه ۲۵ خرداد در مراسم افطار با اهالی رسانه‌ها به موضوع انتقاد از دولت پرداخت و گفت این انتقادها باید «سازنده» باشد.

او دولت یازدهم را «مظلوم‌ترین دولت در تاریخ انقلاب» نامید و ضمن بیان این‌که «انتقاد حکم نمک غذا را دارد، اما همه غذا نباید از نمک تشکیل شود»، گفت اگر از دولت انتقاد می‌شود ابتدا دستاوردها و موفقیت‌های آن گفته شود و سپس انتقادها مطرح‌ها شود.

روحانی با اشاره به انتخابات اخیر در ایران گفت باید بیشتر به آینده نگاه کرد و نه رقابت‌های دیروز: «حالا که انتخابات تمام شد، دولت یازدهم هم تمام شد و می‌خواهیم وارد دولت دوازدهم شویم، بیایید کمک کنید با یک فضای جدید وارد این عرصه شویم. لحن‌ها را دوستانه و برادرانه‌تر کنیم.»

او خطاب به رسانه‌های مخالف دولت در ایران گفت: «با لحن تند به جایی نمی‌رسیم. جز اعتدال راه دیگری وجود ندارد.»

در این مراسم محمدعلی وکیلی نماینده مجلس و مدیر مسئول روزنامه ابتکار خواهان رسیدگی به وضعیت شماری از مدیران کانال‌های تلگرامی شد که در بازداشت به‌سر می‌برند. او همچنین از دولت خواست تا پیگیر لوایح اصلاح قانون مطبوعات و نظام صنفی باشد.

مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری ایران چندی پیش اتهام مدیران تلگرامی بازداشت‌شده را «انتشار اخباری که نباید منتشر می‌کردند» دانست.

۱۲ ادمین‌ چند کانال خبری اصلاح‌طلب ۲۵ اسفند ۹۵ توسط مأموران اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت شدند. برخی از آن‌ها پس از مدتی آزاد و برخی هنوز در زندان هستند.غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه ادعا کرده بود که این کانال‌ها مطالب «ضدامنیتی، مستهجن و خلاف عفت عمومی» منتشر می‌کنند و با «سرویس‌های اطلاعاتی بیگانگان» در ارتباط بودند. حسن روحانی و محمود علوی، وزیر اطلاعات اما خواهان آزادی آن‌ها شده و بازداشت آن‌ها را بی‌دلیل دانسته بود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.