ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سپاه پاسداران با موشک به دیرالزور در سوریه حمله کرد

سپاه پاسداران می‌گوید در پاسخ به حمله ۱۷ خرداد داعش به تهران با موشک‌های میان‌برد طمین به زمین مواضع شورشیان مسلح مخالف اسد در دیرالزور را هدف قرار داده است.

سپاه پاسداران با موشک‌های زمین به زمین از غرب ایران، به شرق سوریه حمله کرد. در اطلاعیه‌ای که سپاه پاسداران منتشرش کرده گفته شده که این حمله موشکی در پاسخ به حمله ۱۷ خرداد گروه دولت اسلامی (داعش) به مجلس شورای اسلامی و مقبره آیت‌الله خمینی انجام شده است.

حمله موشکی سپاه پاسداران از غرب ایران به شرق سوریه

خبرگزاری تسنیم گزارش داده است که شامگاه یکشنبه ۲۸ خرداد سپاه پاسداران از پایگاه‌های هوافضای سپاه در استان‌های کردستان و کرمانشاه با موشک‌های میان‌برد زمین به زمین به مواضع شورشیان مسلح مخالف بشار اسد در دیرالزور حمله کرده است.

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که این حمله موشکی را در انتقام از حمله داعش به تهران انجام داده است. در این اطلاعیه سپاه اعلام کرده که ظاهراً مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری شورشیان مسلح مخالف بشار اسد که به گروه‌های تکفیری تعلق دارند در منطقه دیرالزور در شرق سوریه منهدم شده است.

سپاه پاسداران بعد از حمله گروه دولت اسلامی (داعش) به تهران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که «ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون انتقام نمی‌گذارد.»

اکنون سپاه در اطلاعیه‌ای که بعد از حمله موشکی به دیرالزور منتشر کرده می‌گوید با این حمله انتقام کسانی را که در حمله داعش به مجلس شورای اسلامی و مقبره بنیانگذار جمهوری اسلامی کشته شدند را گرفته است.

سپاه پاسداران در این اطلاعیه اطمینان داده که از هیچ تلاشی برای حفظ امنیت فروگذار نخواهد بود.

در حمله گروه دولت اسلامی داعش به تهران ۱۸ نفر کشته شدند.

در روزهای گذشته شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود مبنی بر اینکه گروه دولت اسلامی (داعش) با سپاه پاسداران در مرز خسروی و در سرپل ذهاب درگیر شده است. فرماندار قصرشیرین، نماینده سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهر و همچنین روابط عمومی سپاه پاسداران این خبر را تکذیب کردند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Iran

    داعش از چند ماه پیش تو ویلاهای لواسون با سرانه اخوان المسلمین مصر (اخوان المفسدین) و طالبان و حوثی‌های یمن و حماس و حزب لله داره عشق‌و حال میکنه. مأموریت ثبات اسد جنایتکار تموم شد!

  • شهروند درجه سه

    امید که در واقع به داعش حمله کرده باشند نه به مخالفان عادی حکومت بعثی بشار

  • naseem

    حمله بسیار وحشیانه به غارت شدگان غارت شدگان مؤسسه مالی موسوم به "ثامن الائمه" روز شنبه در برخی شهرها تجمع اعتراضی برگزار کردند که با حمله وحشیانه نیروهای انتظامی مواجه شدند.

  • Nader

    فرماندهان النجبا اوایل ماه گذشته (ماه مه) به اعضای بلندپایه خود گفتند، برپایی دالانی زمینی برای ارسال و اعزام کمک‌های لجیستیک و نفرات زیر سرپرستی حکومت ایران، در سراسر عراق، سوریه و لبنان در دستور کار قرار گرفته است.. به‌نوشته گاردین، نیروهای هم‌پیمان با حکومت ایران، با اجرای خواسته‌های قاسم سلیمانی، در دو سوی مرز عراق و سوریه، در نزدیکی بزرگراه دمشق- بغداد مستقر شده و همزمان، دست‌کم در سه عملیات در نزدیکی شهر التنف با نیروهای آمریکایی و نیروهای حزب دموکراتیک سوری مورد حمایت آمریکا نیز درگیر شده‌اند. پیش از این خبرگزاری رویترز خبر داده بود که التنف در سوریه و در نزدیکی مرز اردن جایی است که شورشیان سوری می‌گویند با گسترش منطقه تحت نفوذ نیروهای آمریکایی در جنوب شرقی سوریه، خطر رویارویی مستقیم بین نیروهای آمریکایی و نیروهای تحت حمایت حکومت ایران و هواداران دولت سوریه در آن افزایش یافته است. به گفته منابع امنیتی، یکی از اهداف حضور نیروهای ائتلاف بین‌المللی در التنف، جلوگیری از گشایش یک مسیر ارتباط زمینی بین عراق و سوریه از سوی شبه نظامیان مورد حمایت حکومت ایران است. بر اساس گزارش‌ها، هادی العامری فرمانده نیروهای بدر عراقی در حشد الشعبی در برنامه‌ریزی ایجاد کریدور زمینی مورد نظرحکومت ایران، قاسم سلیمانی را یاری کرده است. تحقق هدف حکومت ایران در ایجاد چنین گذرگاهی می‌تواند مانع از تقویت جای پای آمریکا در منطقه شود

  • Dubbed

    سپاه و امنیت برای ایرانیان؟! این هم کمدی-تراژدی در زمانه زندگی ماست که عاملین نا امنی و تروریسم؛ خود را مدعی برقراری امنیت و مبارزه با تررویسم اعلام می کنند، بی شرم و قبیح بودن را بنگرید. نه اینکه من نوعی خوشحال نشوم از نابودی یکی از رذل و پست ترین گروههای ترروریست تاریخ. داعش که جنایت و تروریسم را در بدترین و شدیدترین شکل ممکن در جهان بنمایش گذاشت سزایش اعمال جنایتکارنه ضد بشری اش میماند. اگر داعش نبود شاید باور کردنش سخت بود که صدها سال پیش داستانهای هولناک و کابوس آور حمله جنایتکارنی چون مغول های چنگیزی و تیموری را ! داستان بردگی و فروش کنیزان حمله و سلطه عرب اسلام زده! این داعش و امثالهم با نشان دادن که اوج توحش و قصی القب می تواند باشد نژاد آدمی را اگر ادمی از چارچوبه عقل و اخلاق برون رود. امثال داعش نبود نمیتوانستیم باور کنیم رذالت سیاست مدارن را ! اینکه چگونه -شاید اکثر اسلحه سازان – با خون ریزی از بیگناهان و مردم غیرنظامی کاسبی میکنند! آنها که مدعی هستند سلاح برای دفاع از مردم می سازند ولی دستهای پلیدشان در قاچاق اسلحه و فروش به حکومتهای جنایتکاری چون ولایی و … هویداست! سپاه و امثالهم در نظام ولیی، عامل تررویسم نرم و سخت هستندف از ترروشخصیت مردم تا ایجادفضای رعب و وحشت و اجبار مردم به سکوت یا خودسانسوری وسکوت در برابر ظلم وفساد در جامعه و ایجاد بستر تدام ظلم وفساد مالی و سیاسی… سپاه عامل استبداد تئوکراسی آخوندهای ولایت فقهی هست. مزدور جنایتکاری که برای چند صباح منافع مادی و عقده گشایی اندکی فرودستان مذهب زده دیروز و اشراف امروز، برای ارضای شهوت قدرت و نمایش توهمات ایدئولوژیک ، به تفرقه مذهبی و ضدیت با هویت ملی یک کشور چند هزار ساله، زمینه چینی بوجود آمدن اهریمنی چون داعش را کرد. اگر دخالتهای ضد مردمی نظام ولایی در عراق و سوریه نبود قطعا اهریمن داعش چنین سرنوشت میلیون انسان را به فلاکت نمی کشاند. فردای نابودی داعش زمین سوخته سرزمنهای سنی عرب عراق و سوریه است که تا نسلها نمیتوانند کمر راست کنند از این همه ویرانی و جنایت علیه بشریت! تنها روزنه امید بیزاری از مذهب و دین و ایدئولوژی دینی است و امیدی که از زیر خاکستر جهنم دین سیاسی، نوید سکولار دمکراسی می دهد.