ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قطع گسترده آب آشامیدنی در شادگان و روستاهای آن

مشکل بی‌آبی در خوزستان همچنان بیداد می‌کند. آب آشامیدنی شادگان و ده‌ها روستای اطراف آن در حاشیه خلیج فارس قطع شده است.

مشکل بی‌آبی در خوزستان همچنان بیداد می‌کند. آب آشامیدنی شادگان و ده‌ها روستای اطراف آن در حاشیه خلیج فارس قطع شده است.

به‌گزارش سایت «عصر ایران»، مجید ناصری‌نژاد، نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی گفته است قطع آب به‌جز شادگان در حدود ۳۰ روستای این شهرستان رخ داده و مشکلات بسیاری را برای ساکنان این منطقه ایجاد کرده است.

ناصری‌نژاد همچنین افزود رودخانه جراحی در جنوب خوزستان نیز خشک شده و دامداران، کشاورزان و نخل‌داران با بی‌آبی شدید روبه‌رو شده‌اند.

به‌گفته این نماینده مجلس پس‌آب نیشکر هدایت‌شده به سمت تالاب شادگان، به سمت نخلستان‌ها و رودخانه‌های شادگان نفوذ کرده و موجب آلودگی گسترده نخلستان و زمین‌های کشاورزی و مرگ‌ومیر دام‌ها شده است.

روز گذشته، سه‌شنبه ۳۰ خرداد خبرگزاری موج خوزستان از جلسه مدیریت آب شادگان خبر داد و به‌نقل از نعمت‌الله آلبوغبیش، معاون فرماندار شادگان نوشت احداث تأسیسات آب‌رسانی گرگر شادگان برای رفع مشکل آب در این منطقه در دستورکار قرار می‌گیرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.