ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شماری از مدیران تلگرامی زندانی دست به اعتصاب غذا زدند

شماری از مدیران تلگرامی طرفدار دولت و اصلاح‌طلبان که از سه ماه پیش در زندان به‌سر می‌برند در اعتراض به روند رسیدگی به پرونده و وضعیت خود دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

شماری از مدیران تلگرامی طرفدار دولت و اصلاح‌طلبان که از سه ماه پیش در زندان به‌سر می‌برند در اعتراض به روند رسیدگی به پرونده و وضعیت خود دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

عکس از آرشیو

به‌گزارش سایت «کلمه»، نیما کشوری، سعید نقدی، سبحان جعفری تاش، جواد جمشیدی، مجتبی باقری، علی احمدنیا از جمله این مدیران تلگرامی هستند که خبر اعتصاب غذای خود را به خانواده‌هایشان اطلاع داده‌اند.

این افراد ۹۶ روز است که در بند دو الف زندان اوین در بازداشت موقت به سر می‌برند. آن‌ها که در ابتدا ۱۲ ادمین‌ کانال‌های تلگرامی بودند روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ۹۵ توسط مأموران اطلاعات سپاه پاسداران دستگیر شدند. مدیران کانال‌های «اصلاح‌طلبان نیوز»، «اصلاحات نیوز»، «مجمع اصلاح‌طلبان» و «حامیان دولت» در میان بازداشت‌شدگان بودند.

غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه ادعا کرده بود که این کانال‌ها مطالب «ضدامنیتی، مستهجن و خلاف عفت عمومی» منتشر می‌کنند و با «سرویس‌های اطلاعاتی بیگانگان» در ارتباط بودند.

محمود علوی، وزیر اطلاعات در کنار حسن روحانی، رئیس‌جمهوری اما خواهان آزادی آن‌ها شده و بازداشت آن‌ها را بی‌دلیل دانسته بود.

در روز ۲۲ خردادماه جاری خانواده این افراد از نحوه عملکرد قوه قضائیه در رسیدگی به این پرونده به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شکایت کردند. این شکایت به امضای خانواده‌های باقری، کشوری، جعفری، جمشیدی و نقدی رسیده است.

پرونده این افراد در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران در حال رسیدگی است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.