ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت ۲۷ نفر افغانستانی به اتهام ورود غیرقانونی به ایران

نیروهای مرزبانی مستقر در مرز دوغارون، واقع در استان خراسان رضوی ۲۷ نفر را به اتهام ورود غیر قانونی به خاک ایران دستگیر کردند.

نیروهای مرزبانی مستقر در مرز دوغارون، واقع در استان خراسان رضوی ۲۷ نفر را به اتهام ورود غیر قانونی به خاک ایران دستگیر کردند.

عکس از آرشیو

به‌گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، سرهنگ مجید پویان، فرمانده هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک شهرستان تایباد گفت این افراد روز گذشته، چهارشنبه ۳۱ خرداد بازداشت شدند و پس از انجام تحقیقات با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی داده خواهند شد.

تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

به‌گفته فرمانده هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد، دوغارون با ۹۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان یکی از مهمترین معبرهای رسمی کشور است.

با بیشتر شدن حملات گروه‌های طالبان و «دولت اسلامی» (داعش) در افغانستان این کشور در یک سال گذشته ناامن‌تر شده و همین ناامنی موجب تلاش اتباع این کشور برای ترک سرزمین‌شان شده است.

در ایران بیش از سه میلیون تبعه افغانستان زندگی می‌کنند. جمهوری اسلامی ایران از سال ۲۰۰۶ با اخراج نزدیک به ۱۴۵ هزار تبعه افغانستان، پروسه بازگرداندن آن‌ها را به افغانستان آغاز کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.