ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آغاز پرواز مستقیم هواپیمایی ماهان به اسپانیا

این شرکت هواپیمایی که به سپاه پاسداران قرار دارد، شبکه پروازی بین‌المللی‌اش را گسترش داد. پرواز مستقیم از تهران به اسپانیا هم به مقصدهای ماهان اضافه شد.

شرکت هواپیمایی ماهان اعلام کرده که برای گسترش شبکه پروازی بین‌المللی‌اش، اسپانیا را هم به مقصدهای جدیدش در اروپا اضافه کرده است.

  شرکت هواپیمایی «ماهان ایر» در تملک سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری‌های داخلی، نخستین پرواز مستقیم ماهان از فرودگاه بین‌المللی خمینی در تهران به مقصد بارسلون صبح امروز اتفاق افتاد.

طبق اعلام ماهان، پروازهای تهران-بارسلون-تهران این شرکت هواپیمایی به صورت دو پرواز هفتگی در روزهای یکشنبه و پنجشنبه با هواپیمای ایرباس A340  انجام می‌شود.

هواپیمایی ماهان، از شرکت‌های وابسته به سپاه پاسداران ایران است و دومین شرکت بزرگ هواپیمایی ایران به شمار می‌رود. مؤسسه «مولی‌الموحدین» در سال ۱۳۶۶ شرکت هواپیمایی ماهان را به ثبت رسانده است. این مؤسسه که به سپاه تعلق دارد، در ایجاد، راه‌اندازی یا اداره شماری از بزرگ‌ترین مناطق تجاری، هتل‌ها و نیز کارخانه‌های خودروسازی در ایران هم دست دارد.

پیش از این وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا اعلام کرده بود که شرکت ماهان همکاری بسیار نزدیکی با سپاه پاسداران و سپاه قدس دارد و تسلیحات مورد نیاز شبه‌نظامیان شیعه طرفدار ایران و حزب‌الله لبنان را به سوریه و لبنان انتقال می‌دهد. ماهان‌ایر از سال ۱۳۹۰ در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.