ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نمایش موشک‌‌های سپاه در حمله به داعش در چهارراه ولیعصر تهران در روز قدس

در روز قدس که برای همبستگی با فلسطینیان برگزار می‌شود، سپاه چند موشک را در تهران به نمایش گذاشت. یک روزنانه اسرائیلی اما ادعا کرده که این موشک‌ها از برد و دقت کافی برخوردار نیستند.

سپاه پاسداران موشک‌هایی را که در حمله یکشنبه ۲۸ خرداد خود به مواضع گروه دولت اسلامی (داعش) به دیرالزور از آن‌ها استفاده کرده بود، به مناسبت برگزاری روز قدس، در چهارراه ولیعصر در تهران به نمایش گذاشت. یک روزنامه اسرائیلی ادعا کرده که این موشک‌ها از برد و دقت کافی برخوردار نیستند.

موشک سپاه در چهارراه ولی‌عصر تهران

به گزارش خبرگزاری‌های داخلی، سپاه پاسداران در راهپیمایی جمعه ۲ تیر روز قدس موشک‌های ذوالفقار و قدر را به نمایش درآورد.

سپاه پاسداران موشک ذوالفقار با ۷۰۰ الی ۷۵۰ کیلومتر برد را در میان موشک‌های میان‌برد و رادارگریز و نقطه‌زن طبقه‌بندی کرده و می‌گوید سه برابر سرعت صوت سرعت دارد.

رمضان شریف، سخنگوی سپاه اعلام کرده بود که سپاه ۶ موشک به دیرالزور پرتاب کرده است.

روزنامه اسرائیلی هاآرتص دو روز پیش گزارش داده بود که سپاه ۷ موشک به دیرالزور پرتاب کرده که از آن میان، سه موشک به مقصد نرسیده و در خاک عراق سقوط کرده‌ و دو موشک دیگر هم که می‌بایست نقطه‌زن باشند، «کیلومترها دور از هدف» در خاک سوریه فرود آمده‌اند.

— خبرگزاری تسنیم (@Tasnimnews_Fa) 23. Juni 2017

روز قدس از سال ۱۳۵۸ تاکنون در آخرین جمعه ماه رمضان برای حمایت از فلسطین برگزار می‌شود.

بنیامین نتانیاهو یک روز بعد از حمله موشکی سپاه به دیرالزور در سخنانی که در کنست (پارلمان اسرائیل) در جمع اعضای حزب لیکود ایراد کرد گفته بود پیامش به ایران این است که اسرائیل را تهدید نکند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.