ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انفجار انتحاری در موصل چند کشته بر جای گذاشت

در حالی‌که نیروهای عراقی در حال پیشروی در شهر موصل هستند دست‌کم ۱۲ نفر از مردمی که در حال فرار از بخش قدیمی شهر بودند در یک انفجار انتحاری کشته شدند.

در حالی‌که نیروهای عراقی در حال پیشروی در شهر موصل هستند دست‌کم ۱۲ نفر از مردمی که در حال فرار از بخش قدیمی شهر بودند در یک انفجار انتحاری کشته شدند.

حمله انتحاری به مردم غیرنظامی موصل - جمعه ۲۳ ژوئن / ۲ تیر

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، احمد هاشم، پزشک ارتش عراق درباره این انفجار که جمعه ۲۳ ژوئن / ۲ تیر در موصل رخ داد گفت: «ما در بیمارستان اردوگاه خود ۱۲ نفر کشته و بیش از ۲۰ زخمی را دریافت کردیم که در بین آن‌ها زنان و کودکان نیز دیده می‌شوند.»

یک سرهنگ ارتش عراق نیز گفت مهاجم انتحاری به میان مردمی که در حال خروج از بخش قدیمی شهر  بودند وارد شد و پیش از آن‌که توسط نیروهای عراقی مورد هدف قرار گیرد خود را منفجر کرد.

از روز یکشنبه گذشته که نیروهای عراقی حمله خود را برای فتح آخرین سنگرهای گروه «دولت اسلامی» (داعش) در موصل آغاز کرده‌اند، هزاران نفر از مردم غیرنظامی منطقه قدیمی شهر از این منطقه گریخته‌اند.

حدود ۱۰۰ هزار نفر از ساکنان موصل در دست داعش گرفتار شده‌اند و افراد این گروه از آن‌ها به‌عنوان سپر انسانی در برابر پیشروی نیروهای عراقی استفاده می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.