ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله به سیاست‌های خارجی دولت در نماز جمعه مشهد

احمد علم‌الهدی، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در استان خراسان‌رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد به سیاست‌های خارجی دولت یازدهم تاخت و گفت «لااقل در دولت دوازدهم سیاست خود را عوض کنید».

احمد علم‌الهدی، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در استان خراسان‌رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد به سیاست‌های خارجی دولت یازدهم تاخت و گفت «لااقل در دولت دوازدهم سیاست خود را عوض کنید».

احمد علم‌الهدی، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در استان خراسان‌رضوی

احمد علم‌الهدی در سخنان جمعه ۲ تیر خود موشک‌اندازی سپاه پاسداران به خاک سوریه را نشان‌دهنده قدرت جمهوری اسلامی دانست و با بیان این‌که قدرت ایران رژیم سوریه را حفظ کرده، گفت: «این قدرت را بپذیرید و سیاستگذاران ما در قوه مجریه و مقننه نیز این قدرت را باور کنند و درصدد ساخت و ساز با دشمن نباشند.»

نماینده رهبر جمهوری اسلامی با خطاب قرار دادن نمایندگان مجلس شورای اسلامی از آنها پرسید: «این قدر بی‌تفاوت گوشه‌ای نشستن و دستگاهی را آزاد گذاشتن که هر کاری می‌خواهد بکند درست است؟»

علم‌الهدی نمونه‌ای از «شکست سیاست خارجی» را در توافق هسته‌ای موسوم به برجام دانست و گفت: «تحریم‌ها که برداشته نشد بلکه بر قُطر تحریم‌ها افزوده شد، پس لااقل سیاست خود را تغییر دهید.»

او همچنین از دولت به‌دلیل آن‌چه عدم پیشبرد سیاست اقتصاد مقاومتی خواند، حمله کرد و گفت: «سه سال است اقتصاد مقاومتی مورد تأکید است اما گمرک و واردات و تولید درست نشده است. چه عنادی است که بایستیم و قبول نکنیم؟»

در راهپیمایی‌های روز جمعه ۲ تیر به‌مناسبت «روز قدس» نیز حملات تندی به حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران شد. تندروها و حزب‌اللهی‌ها روحانی را «منافق» خطاب می‌کردند و در شعارهای خود او را با ابوالحسن بنی‌صدر، نخستین رئیس جمهوری ایران پس از انقلاب که توسط آیت‌الله خمینی و مجلس برکنار شد مقایسه کردند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.