ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علم‌الهدی: نباید در برابر آزادی فضای مجازی و گسترش بی‌حجابی بی‌تفاوت بود

احمد علم‌الهدی، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در خراسان رضوی در نماز عید فطر مشهد به فضای دنیای مجازی و رعایت حجاب اعتراض کرد.

احمد علم‌الهدی، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در خراسان رضوی در نماز عید فطر مشهد به فضای دنیای مجازی و رعایت حجاب اعتراض کرد.

احمد علم‌الهدی، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در خراسان رضوی

علم‌الهدی دوشنبه ۵ تیر گفت: «با این وضع ماهواره‌ها، اینترنت و ارتباطات فضای مجازی، ذخیره برای پیغمبر تربیت کردن کار آسانی نیست.»

او از بی‌تفاوتی مسئولان نظام در این‌باره انتقاد کرد و فضای مجازی را عین فضای حقیقی دانست و گفت: «اگر بنا شد در کوچه و خیابان ما بی‌ناموسی آزادانه باشد، ناموس مردم امنیت نداشته باشد، جان و خانواده مردم امنیت نداشته باشد، آیا مسئولان نظام می‌توانند بگویند ما مسئول نیستیم، هر بلایی می‌خواهد به سر مردم بیاید؟»

علم‌الهدی از «توسعه بی‌حجابی» در جامعه نیز انتقاد کرد و گفت کسانی که در مقابل مسئله بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه بی‌تفاوت‌اند «در مبارزه با شرافت پیغمبر بی‌تفاوت‌اند»: «می‌گویند بی‌حجابی در جامعه زیاد شده، بله که زیاد شده، چون تو بی‌تفاوتی، چون تو خاموشی، تو در مقابل چند زن بدحجاب اعتراض کردی؟ تو در مقابل چند قلم بی‌عفتی از مرد و زن، جوان و پیر در خیابان در اماکن عمومی ایستادی و مقاومت کردی و مخالفت کردی.»

نماینده رهبر جمهوری اسلامی در خراسان رضوی در همین حال راهکار مقابله نیروی انتظامی با بدحجابی را کارساز ندانست و همه افراد مسئول مقابله با بی‌حجاب خواند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جمشید

    بله ! در برابر آزادی و آگاهی مردم باید ایستادگی کنید و بزور به تن زنان لباس زیادی بپوشانید. اینها مهم هستند، ولی رسیدن سن اعتیاد مواد مخدر به 11 سال مهم نیست، هزینه شدن سرمایه های مردم گرسنه برای ساختن صحن و هتل و بزرگراه و مسجد و گنبد و گلدسته های طلایی در عراق، هزینه کردن سرمایه های مردم برای نگهداری سپاه و آباد کردن جنوب لبنان و هزینه کردن برای نگهداری حکومت بعثی سوریه (عضو کنفرانس 6+2 خلیج فارس)،هزینه کردن سرمایه های مردم بی نوای ایران در نوار غزه و جاهای دیگر مهم نیست. دادن پولهای فراوان به ملایان و حوزه های آخوندی و در زمینه های دیگر که جز خسارت و زیان برای کشور نتیجه ای ندارد مهم نیست. دیکتاتوری و حکومت فردی تمام عمر و سرکوب مردم مهم نیست !