ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دیوان عالی آمریکا به اجرای بخشی از فرمان مهاجرتی ترامپ رأی داد

دیوان عالی آمریکا که با دولت ترامپ هموست، رأی داد که بخسی از فرمان مهاجرتی ترامپ درباره اتباع شش کشور مسلمان که در آمریکا دارای خانواده نیستند اجرا شود.

دیوان عالی آمریکا تصمیم گرفت تقاضای وکلای دولت دونالد ترامپ در پرونده «فرمان مهاجرتی رئیس جمهور آمریکا» را در فرصت مقتضی بررسی کند. تا آن زمان فرمان مهاجرتی ترامپ در مورد مهاجرانی از شش کشور مسلمان که در ایالات متحده آمریکا دارای هیچگونه پیوندی نیستند، اجرا می‌شود.

پیروزی ترامپ در دیوان عالی آمریکا برای اجرا کردن بخشی از فرمان مهاجرتی‌اش

به گزارش خبرگزاری رویترز، دیوان عالی آمریکا دوشنبه ۲۶ ژوئن اعلام کرد که فرمان مهاجرتی رئیس جمهور آمریکا در مورد اتباع شش کشور مسلمان که در آمریکا دارای پیوندی نیستند قابل اجراست.

مهاجران مسلمانی که می‌توانند ثابت کنند خانواده و خویشاوندانی در ایالات متحده آمریکا دارند، فرمان مهاجرتی ترامپ شامل آن‌ها نمی‌شود.

دونالد ترامپ در اوایل دوران ریاست جمهوری‌اش یک فرمان اجرایی امضاء کرد که بر اساس آن اتباع شش کشور عمدتاً مسلمان به طور موقت از ورود به خاک ایالات متحده منع شده بودند.

بر اساس این فرمان، ورود اتباع کشورهای ایران، سودان، لیبی، سوریه، سومالی و لیبی به خاک آمریکا به مدت ۹۰ روز ممنوع شده است.

ایالت‌های ماساچوست، نیویورک و واشنگتن با فرمان مهاجرتی ترامپ مخالفت کرده بودند. در ژوئن ۲۰۱۷ در پی نتیجه نگرفتن دولت ترامپ از دادگاه‌های فدرال، پرونده به دیوان عالی ایالات متحده آمریکا ارجاع داده شد. ترامپ از دادگاه خواسته بود که فوراً فرمان منع سفر را تایید کند. ترکیب دیوان عالی، همسو با دولت ترامپ است و به همین جهت رأی آن دور از انتظار نبود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.