ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرمانده سپاه: دولتی که تفنگ نداشته باشد تسلیم می‌شود

محمد علی جعفری دولت روحانی را متهم کرده که به خاطرناکارآمدی‌اش در حل بحران‌های اجتماعی و اقتصادی، در پی به وجود آوردن دو قطبی‌هایی در سطح جامعه است.

سرلشکر محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران دولت روحانی را متهم کرده که به خاطرناکارآمدی‌اش در حل بحران‌های اجتماعی و اقتصادی، در پی به وجود آوردن دو قطبی‌هایی در سطح جامعه است. او گفته سپاه به درخواست دولت‌ها و با اصرار آن‌ها وارد عرصه‌های اقتصادی شده است.

Mohamad Ali Jafari
سرلشکر محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران

حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی در ضیافت افطار با فعالان اقتصادی، سپاه پاسداران را با یک دولت تفنگ به دست مقایسه کرده بود که عرصه را برای رقابت آزاد تنگ کرده است. فرمانده کل سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در صدد پاسخگویی برآمده است:

«ما به درخواست دولت‌ها و با اصرار آنها و بدون آنکه حتی دولت‌ها، به بسیاری از تعهدات خود در قبال سپاه عمل کنند، وارد عرصه سازندگی شدیم. در این راه، از سرزنش‌ها نمی‌هراسیم ممکن است ما را صاحبان تفنگ معرفی کنند، بله صاحب تفنگ که سهل است ما صاحب موشک‌های دشمن‌شکن هستیم  و اعتقادمان این است که دولتی که تفنگ نداشته باشد توسط دشمنان تحقیر و سرانجام تسلیم می‌شود.»

حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی چه در دولت یازدهم و چه در کارزارهای انتخاباتی‌اش بارها گفته بود نهادی که هم اسلحه دارد و هم دستگاه امنیتی نباید فضای کار را برای بخش خصوصی تنگ کند.

سرلشکر محمد علی جعفری به خبرگزاری تسنیم گفته است:

«ما احساس می‌کنیم که این قبیل اظهارات با هدف ایجاد دوقطبی‌های کاذب، فرافکنی و فرار از عمل به تعهدات در زمینه معیشت مردم و کشور انجام می‌شود.»

حسن روحانی در سخنرانی‌اش در نماز عید فطر از سپاه قدردانی و تشکر کرده بود.

— روزنامه ایران (@IranNewspaper) 26. Juni 2017

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • This is Us

    گفتی دولت باید تفنگ داشته باشد. مثل هر جمهوری واقعیف باید رئیس جمهور فرمانده کل قوا بادش و از جمله شما سپاهی ها ورتشی و پلیس باید زیر فرمان رئس جمهور که منتخب و نمایده ملت است باشد. در کجای دینا نیورهیا نظامی سرخود و بدون اجازه و اطلاع رئیس جمهور یک شکور اقدام نظامی میکنند. مگر رد کشوری مثل سومالی و سوریه که خر صاحبش نمی شناسد.

  • reza

    این پاسدار اسم غارت و فساد رو گذاشته [عرصهء سازندگی!!! ] فکرکرده مردم کورند و گیج...

  • مجتبی

    این آقا ظاهرن در حوزه تحصیل کرده اند! (سفسطه بازی یکی از دروس حوزه علمیه قم است) دولت مورد نظر روحانی، دولت تشکیل شده ی سپاه بود که به موازات دولت رسمی کشور هر روز در حال بحران آفرینی در کشور است.