ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معاون فرهنگی وزارت ارشاد: روزهای وحدت‌آفرین را جناحی نکنیم

عباس صالحی در صفحه توئیتر خود پیامی درباره حملات روزهای اخیر علیه حسن روحانی، رئیس جمهوری و دولت او منتشر کرد که از سوی مخالفان دولت واکنش‌های زیادی داشت.

عباس صالحی در صفحه توئیتر خود پیامی درباره حملات روزهای اخیر علیه حسن روحانی، رئیس جمهوری و دولت او منتشر کرد که از سوی مخالفان دولت واکنش‌های زیادی داشت.

عباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتر خود نوشت: «جنجال‌سازی در روز قدس با فحاشی و حاشیه‌آفرینی در روز فطر با مداحی! روزهای وحدت‌آفرین را جناحی نکنیم.»

مخالفان دولت در کامنت‌های خود خطاب به صالحی نوشته‌اند مداح روز عید فطر هیچ توهینی به کسی نکرده و فقط «کاخ‌نشین‌ها» و «زمین‌خواران» و طرفداران غرب را مورد انتقاد قرار داده است. آن‌ها «وحدتی» که صالحی مطرح کرده «وحدت با آمریکا و عربستان سعودی» دانسته‌ و گفته‌اند این خود روحانی است که با این مسائل حاشیه‌سازی می‌کند.

عباس صالحی پس از رویدادهای روز قدس نیز در توئیتر خود نوشته بود: «حاشیه‌سازی در روز قدس، مخالف منافع ملی و رهنمودهای صریح رهبری بود. مواظب باشیم که جنگ‌سالاران خارجی را امیدوار نکنیم.»

در مراسم روز قدس گروه‌هایی از شرکت‌کنندگان علیه حسن روحانی شعارهایی سر دادند و او را با ابوالحسن بنی‌صدر، نخستین رئیس جمهوری ایران مقایسه کردند. آیت‌الله خمینی، رهبر انقلاب ایران و مجلس او را برکنار کردند.

در نماز عید فطر نیز یک مداح شعرهایی علیه دولت، برجام و سند آموزشی ۲۰۳۰ یونسکو خواند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.