ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روزنامه جمهوری اسلامی: مداحان‌ به دعواهای سیاسی وارد نشوند

روزنامه جمهوری اسلامی، نزدیک به نیروهای معتدل اصولگرا، شعرخوانی مراسم روز قدس یک مداح علیه رئیس جمهوری اسلامی را برخلاف اصول مداحی دانست.

روزنامه جمهوری اسلامی، نزدیک به نیروهای معتدل اصولگرا، شعرخوانی مراسم عید فطر یک مداح علیه رئیس جمهوری اسلامی را برخلاف اصول مداحی دانست.

میثم مطیعی، مداحی که در مراسم عید فطر اشعاری علیه حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران و عملکرد دولت او خواند.

این روزنامه در مطلبی به دفاع از حسن روحانی و دولت نوشت مداحان می‌توانند وارد مقولات سیاسی شوند اما «باید توجه داشته باشند که سیاست با "دعوای سیاسی" تفاوت دارد.»

جمهوری اسلامی افزوده است: «ورود مداحان‌ به دعواهای سیاسی یعنی بی‌اعتبار کردن این نهاد.»

شعرخوانی نماز عید فطر دوشنبه ۵ تیر توسط یک مداح در مصلی تهران اجرا شد. در این شعرخوانی افزون بر هشدار به «صف اول‌نشینان»، علیه نزدیکی به غرب، برجام و سند ۲۰۳۰ یونسکو مطالبی عنوان شد.

روزنامه جمهوری اسلامی با «هتاکی» دانستن این شعرخوانی نوشت: «نه هتاکی به رئیس‌جمهوری جایز است و نه برجام. رئیس جمهوری منتخب ۲۴میلیون نفر از مردم این کشور است و بعد از انتخابات رئیس‌جمهور همه مردم ایران است وشرعاً و قانوناً و اخلاقاً حفظ حرمت او واجب است. برجام نیز تصمیم نظام است وهتاکی به آن هتاکی به نظام محسوب می‌شود.»

این روزنامه ستاد نماز جمعه تهران و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه را در این‌باره مسئول دانست و نوشت این نهادها «نباید اجازه بدهند از این‌ بلندگو صدای دوقطبی کردن جامعه به گوش برسد.»

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جمشید

    حرف درستی است ولی پس از اینکه آقایان به حکومت رسیدند برای چیزی حد و مرز نگذاشتند. اسلام هم وسیله و ابزاری شد برای حفظ حکومت! از مداحان چه توقعی است برادر ؟