ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۲۰۰۰ میلیارد تومان برای گسترش برنامه موشکی ایران و سپاه قدس

مجلس شورای اسلامی طرحی در ۱۷ ماده برای گسترش برنامه موشکی ایران و برنامه‌های سپاه پاسداران در خاورمیانه تنظیم کرده است.

مجلس شورای اسلامی طرحی در ۱۷ ماده برای گسترش برنامه موشکی ایران و برنامه‌های سپاه پاسداران در خاورمیانه تنظیم کرده. بر اساس این طرح ۱۰۰۰ میلیارد تومان به گسترش برنامه موشکی ایران و ۱۰۰۰ میلیارد تومان هم به سپاه قدس اختصاص داده شده است. مجلس شورای اسلامی همچنین وزارت دفاع را موظف کرده حداکثر طی یک ماه طرح عملیاتی افزایش توان دفاعی و بازدارندگی کشور در حوزه موشکی را تهیه و به شورای عالی امنیت ملی ارائه کند.

مقامات سپاه پاسداران در کنار موشک‌های بالستیک ایران - عکس از آرشیو

کاظم جلالی، رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به خبرگزاری صدا و سیما گفته است:

«این طرح بسیار جامع است و عنوان آن هم "مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا" در منطقه است. این طرح با ۲۰ ماده و ۱۰ بخش احتمالاً به عنوان طرح نمایندگان ابتدا در صحن مجلس با یک یا دو فوریت مطرح می‌شود و سپس برای بررسی جزئیات به کمیسیون امنیت ملی ارجاع می‌شود.»

بعد از مصوبه سنا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مأموریت داد طرحی برای مقابله با اقدامات آمریکا تهیه کند. کمیسیون امنیت ملی نیز مقرر کرد که این طرح توسط مرکز پژوهش‌ها تهیه شود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • واقعن

    دقیقن ترامپ دارد برنامه نظام ولایی به خوبی پیش می برد، شوروی هم هم با رقابت تسلیحاتی نابود شد. تئوری معروف نابودی دشمن توسط ابرقدرت اقتصادی امریکا تئوری توپ ها است. نظام ولایت فقیه با اسم بی مسمای "جمهور ی اسلامی"، طی 38 سال، دست کم دو هزار به اقتصاد ایران زیان زده است، یعنی متوسط سال بیش از 50 ملیارد دلار! نظام ولایی در نهایت با ادامه توهمات امپراتروی شیعی، در عرض 20 سال ایران نابود خواهد کرد. زمانی که دیگر نفت کالا سودده نخواهد بود. گاز ایران هرگز اجزاه صدور نخواهدیافت. ختی بایبد ااسسا مشتر ینخواهد داشت چون اراب روسیه اجزاه اینکار نمیدهد! منابع از و نفت شیل کشورهای عده جهان تا 20 سال دیگر کاملا مقورن به صرفه میوشند باری صنایع پتروشمی و انرزی هم هم از منباع تجدی پذیر مثل خورشید وباد و نسل نیورگاه همجوشی تامین خواهد شد. در ان موقع نظام ولایی خود بخود نابود میوشد و توهم امپراتوری شیعی هم میورد...