ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ماشین سازی تبریز مجددا واگذار می‌شود

طی ماه‌های اخیر اخباری از مشکلات تولید و عدم پرداخت دستمزدها در برخی کارخانه‌های وابسته به شرکت ماشین سازی تبریز و تعطیلی موقت یکی از آن‌ها منتشر شده بود.

رئیس سازمان خصوصی سازی کشور از واگذاری مجدد شرکت ماشین سازی تبریز خبر داد. طی ماه‌های اخیر اخباری از مشکلات تولید و عدم پرداخت دستمزدها در برخی کارخانه‌های وابسته به ماشین سازی تبریز و تعطیلی موقت یکی از آن‌ها منتشر شده بود.

تظاهرات کارگران کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز - عکس از آرشیو

علی اشرف عبدالله پوری حسینی واگذاری ماشین سازی تبریز به بخش خصوصی را یک راه حل اقتصادی خواند و گفت این بخش قابلیت و ظرفیت‌های بسیار بالایی برای توسعه دارد که ظرفیت محقق شدن آن در بخش خصوصی وجود دارد.

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از پوری حسینی نوشته است شرکت ماشین سازی تبریز دو سال پیش از سوی دولت واگذار شده بود و اکنون نیز واگذاری این شرکت از طریق صندوق بازنشستگی فولاد به بخش خصوصی قطعی شده است.

شرکت ماشین سازی تبریز مجموعه‌ای از کارخانه‌های تولیدی است.

در چند ماه اخیر اخباری از مشکلات تولید و ناتوانی در پرداخت دستمزد کارگران در چند کارخانه از کارخانه‌های زیرمجموعه این شرکت منتشر شده است.

از جمله مشکلات کارگران این شرکت نیز می‌توان به عدم پرداخت چهار ماه دستمزد و عیدی به کارگران کارخانه کمپرسورسازی تبریز اشاره کرد.

کارگران این مجموعه در اسفند سال ۹۵ در اعتراض به این موضوع برای چندمین بار دست به اعتصاب زدند. آنان پس از ۲۰ روز اعتصاب موفق شدند یک ماه دستمزد خود را دریافت کنند.

در اردیبهشت سال جاری نیز در پی مشکلات در تولید و پرداخت دستمزدها، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از تعطیلی موقت کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز خبر داد.

رحیم شهرتی، فرماندار تبریز هم روز ۱۸ اردیبهشت، مشکلات کارخانه ماشین آلات صنعتی را نتیجه واگذاری آن به «افراد نااهل» دانسته بود.

این کارخانه سال ۸۵ به بخش خصوصی واگذار شده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.