ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مصباح يزدی: هنوز هم به احمدی‌نژاد اعتقاد دارم

<p>آيت&zwnj;الله مصباح يزدی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت هنوز هم به محمود احمدی&zwnj;نژاد اعتقاد دارد و از وی پشتيبانی می&zwnj;کند.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش خبرگزاری مهر، آيت&zwnj;الله محمدتقی مصباح يزدی، از استادان پرنفوذ حوزه علميه قم، نظريه&zwnj;پرداز اصول&zwnj;گرايان و از مدافعان سرسخت محمود احمدی&zwnj;نژاد، رئيس جمهور ايران در گذشته، موضع کنونی خود در مورد وی را بيان کرد.</p> <p><br /> آيت&zwnj;الله مصباح يزدی گفت: &laquo;در آن زمان احمدی&zwnj;نژاد بايد در برابر رقبای&zwnj;اش حمايت می&zwnj;شد و حمايت من از احمدی&zwnj;نژاد تأييد شعارها و اصول انقلاب اسلامی بوده است.&raquo;</p> <p><br /> اشاره مصباح يزدی به انتخابات بحث&zwnj;برانگيز دهمين دوره رياست جمهوری در ايران است که در آن ميرحسين موسوی و مهدی کروبی، دو نامزد اصلاح&zwnj;طلب انتخابات رقيبان اصلی محمود احمدی&zwnj;نژاد به&zwnj;شمار می&zwnj;رفتند.</p> <p><br /> آيت&zwnj;الله مصباح يزدی تأکيد کرد: &laquo;من هنوز هم به احمدی&zwnj;نژاد اعتقاد دارم و از وی حمايت می&zwnj;کنم.&raquo;</p> <blockquote> <p><br /> در آن زمان احمدی&zwnj;نژاد بايد در برابر رقبای&zwnj;اش حمايت می&zwnj;شد و حمايت من از احمدی&zwnj;نژاد تأييد شعارها و اصول انقلاب اسلامی بوده است</p> </blockquote> <p>اين در حالی است که وی در روز ۲۵ ارديبهشت&zwnj;ماه سال جاری به شدت از محمود احمدی&zwnj;نژاد انتقاد کرد و گفت رفتار وی طبيعی نيست.</p> <p><br /> وی که با هفته&zwnj;نامه &laquo;شما&raquo;، ارگان حزب مؤتلفه اسلامی، از احزاب اصول&zwnj;گرا گفت&zwnj;وگو می&zwnj;کرد اظهار داشت: &laquo;اين&zwnj;که آدم جوری رفتار کند که نزديک&zwnj;ترين دوستان و صميمی&zwnj;ترين همکارانش هم آزرده و با او مخالف شوند و توی روی او بايستند، اين رفتار برای يک سياستمدار در هيچ منطقی پذيرفته نيست.&raquo;</p> <p><br /> وی افزوده بود: &laquo; &laquo;يک وقتی به برخی از دوستان نزديک&zwnj;ام گفتم که بيش از ۹۰ درصد معتقدم که او سحر شده است! اين وضعيت ابداً طبيعی نيست. هيچ آدم عاقلی چنين کارهائی نمی&zwnj;کند، مگر آن&zwnj;که اختيار از او سلب شده باشد.&raquo;</p> <p><br /> اين عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنان امروز خود در باره &laquo;جريان انحرافی&raquo; نيز اظهارنظر کرد و گفت: &laquo;اين&zwnj;که جريان انحرافی از نظام سياسی طرد شوند کار من نيست، با مردم است و البته اين جامعه است که نبايد اجازه دهد عده&zwnj;ای هنجارشکن ابراز وجود کنند.&raquo;</p> <p><br /> &laquo;جريان انحرافی&raquo; توصيفی است که اصول&zwnj;گرايان منتقد دولت درباره اسفنديار رحيم مشايی، رئيس دفتر رئيس&zwnj;جمهور ايران و هم&zwnj;فکران وی به کار می&zwnj;برند.</p> <p><br /> در چند هفته گذشته شماری از مقامات دولت ايران که &laquo;جريان انحرافی&raquo; ناميده می&zwnj;شوند، بازداشت شده&zwnj;اند. </p> <p><br /> مصباح يزدی گفت &laquo;فرماسون&raquo; خواندن اين جريان گفته او نيست و وی تنها گفته است: &laquo;کارهای آن&zwnj;ها در نهايت به تضعيف اسلام و نظام اسلامی می&zwnj;انجامد و اين خواسته فراماسون&zwnj;ها و دشمنان اسلام است.&raquo;</p> <p><br /> اصول&zwnj;گرايان در ماه&zwnj;های اخير نوک پيکان حمله خود را به سوی &laquo;جريان انحرافی&raquo; در اطراف محمود احمدی&zwnj;نژاد، به&zwnj;ويژه اسفنديار رحيم&zwnj;مشايی، نشانه گرفته&zwnj;اند و سعی در جداسازی احمدی&zwnj;نژاد از اين جريان دارند. <br /> &nbsp;</p>

آيت‌الله مصباح يزدی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت هنوز هم به محمود احمدی‌نژاد اعتقاد دارد و از وی پشتيبانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آيت‌الله محمدتقی مصباح يزدی، از استادان پرنفوذ حوزه علميه قم، نظريه‌پرداز اصول‌گرايان و از مدافعان سرسخت محمود احمدی‌نژاد، رئيس جمهور ايران در گذشته، موضع کنونی خود در مورد وی را بيان کرد.

آيت‌الله مصباح يزدی گفت: «در آن زمان احمدی‌نژاد بايد در برابر رقبای‌اش حمايت می‌شد و حمايت من از احمدی‌نژاد تأييد شعارها و اصول انقلاب اسلامی بوده است.»

اشاره مصباح يزدی به انتخابات بحث‌برانگيز دهمين دوره رياست جمهوری در ايران است که در آن ميرحسين موسوی و مهدی کروبی، دو نامزد اصلاح‌طلب انتخابات رقيبان اصلی محمود احمدی‌نژاد به‌شمار می‌رفتند.

آيت‌الله مصباح يزدی تأکيد کرد: «من هنوز هم به احمدی‌نژاد اعتقاد دارم و از وی حمايت می‌کنم.»

اين در حالی است که وی در روز ۲۵ ارديبهشت‌ماه سال جاری به شدت از محمود احمدی‌نژاد انتقاد کرد و گفت رفتار وی طبيعی نيست.

وی که با هفته‌نامه «شما»، ارگان حزب مؤتلفه اسلامی، از احزاب اصول‌گرا گفت‌وگو می‌کرد اظهار داشت: «اين‌که آدم جوری رفتار کند که نزديک‌ترين دوستان و صميمی‌ترين همکارانش هم آزرده و با او مخالف شوند و توی روی او بايستند، اين رفتار برای يک سياستمدار در هيچ منطقی پذيرفته نيست.»

وی افزوده بود: « «يک وقتی به برخی از دوستان نزديک‌ام گفتم که بيش از ۹۰ درصد معتقدم که او سحر شده است! اين وضعيت ابداً طبيعی نيست. هيچ آدم عاقلی چنين کارهائی نمی‌کند، مگر آن‌که اختيار از او سلب شده باشد.»

اين عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنان امروز خود در باره «جريان انحرافی» نيز اظهارنظر کرد و گفت: «اين‌که جريان انحرافی از نظام سياسی طرد شوند کار من نيست، با مردم است و البته اين جامعه است که نبايد اجازه دهد عده‌ای هنجارشکن ابراز وجود کنند.»

«جريان انحرافی» توصيفی است که اصول‌گرايان منتقد دولت درباره اسفنديار رحيم مشايی، رئيس دفتر رئيس‌جمهور ايران و هم‌فکران وی به کار می‌برند.

در چند هفته گذشته شماری از مقامات دولت ايران که «جريان انحرافی» ناميده می‌شوند، بازداشت شده‌اند.

مصباح يزدی گفت «فرماسون» خواندن اين جريان گفته او نيست و وی تنها گفته است: «کارهای آن‌ها در نهايت به تضعيف اسلام و نظام اسلامی می‌انجامد و اين خواسته فراماسون‌ها و دشمنان اسلام است.»

اصول‌گرايان در ماه‌های اخير نوک پيکان حمله خود را به سوی «جريان انحرافی» در اطراف محمود احمدی‌نژاد، به‌ويژه اسفنديار رحيم‌مشايی، نشانه گرفته‌اند و سعی در جداسازی احمدی‌نژاد از اين جريان دارند.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    <p>خبر تکذیب شده ] به نقل از تابناک</p>

  • کاربر مهمان فرهاد - فریاد

    <p> دیکتاتوری و استبداد تنها در جامعه وجود ندارد بلکه ابعاد آن درون حکومت هم قدرتمند است حریفان برای کسب امتیازات بیشتر به لولو های ساخته شده خود را نزدیک و یا دور نشان میدهند . با توجه به جدائی حکومت و مردم حفظ همبستگی جریانهای ساختار قدرت اهمیت پیدا کرده است زیرا هر چریانی قادر است وزن جریانات دیگر را کاهش و یا افزایش دهد از اینرو مصباح یزدی هم در این بازار آشفته برای دوستانش طنازی می کند تا کلاهی از این نمط برای خود بسازد . </p>

  • کاربر مهمان

    <p>باید هم معتقد باشی آقای مصباح! آن بودجه و پول بی حسابی که بنام های گوناگون از جمله بودجه موسسه آموزشی و پژوهشی (!) امام خمینی به شما میدهد، هرکی باشد معتقد میشود!<br /> شهروند درجه سه، تهران، پایمنبر جمهوری اسلامی </p>