ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محمدجواد لاریجانی: راهبرد جدید آمریکا برای تغییر نظام در ایران ماهیت تروریستی دارد

محمدجواد لاریجانی گفته است غربی‌ها از فرمان «آتش به اختیار» علی خامنه ای می‌ترسند. او از این «فرمان» به عنوان یک دکترین برای مهار آشوب هایی یاد کرده که «غربی ها برای ایران برنامه ریزی کرده اند.»

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران گفته است آن چه از سوی آمریکایی ها به عنوان راهبرد جدید برای تغییر مسالمت آمیز «نظام» در ایران مطرح می شود ماهیت تروریستی دارد.

محمدجواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران

در هفته های گذشته رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا از حمایت واشنگتن از طرح «تغییر رژیم» در ایران خبر داد.

محمدجواد لاریجانی در همین باره گفته است: «زمانی که وزیر امور خارجه آمریکا می‌گوید در پی تغییر نظام ایران به طور مسالمت آمیز هستیم به این معناست که آنها در برخورد با کشور ما از تروریست ها استفاده می کنند.»

لاریجانی همچنین گفته است غربی‌ها از فرمان «آتش به اختیار» علی خامنه ای می‌ترسند. او از این «فرمان» به عنوان یک دکترین برای مهار آشوب هایی یاد کرده که «آن‌ها (غربی ها) برای ایران برنامه ریزی کرده اند.»

او در بخش دیگری از صحبت هایش حقوق بشر غربی را فریبی بسیار بزرگ خوانده و گفته است: «معنای آتش به اختیار اتخاذ راهبردی مانند جنگ تحمیلی است. در میدان مبارزه‌ای قرار داریم که مقدمه آن مانند فضای مجازی و تقلب‌ها نرم است، اما انتهای آن این گونه نیست.»

محمدجواد لاریجانی اما در اظهارات تازه خود بیش از هر چیز به برگزاری نشست سالانه سازمان مجاهدین خلق در پاریس واکنش نشان داده است.

او برگزاری این نشست با حمایت کشورهای اروپایی و آمریکا را «توهین آشکار به ملت ایران» دانسته و گفته است این گروه از نظر وضع سیاسی و دیگر ویژگی‌ها صفر و زیر صفر است اما از نظر خشونت بدتر از داعش.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران همچنین گفته است: «در حالی که وزیر امور خارجه کشورمان گفته برگزاری این نشست نکته ابهامی در روابط ایران و فرانسه است، اما باید گفت هیچ نکته ابهامی نیست بلکه لکه سیاهی در رفتار فرانسه نسبت به ملت ماست.»

لاریجانی خصومت فرانسوی‌ها با «ملت ایران» را ریشه دار خوانده و گفته است: «دولت‌های مستکبر از گروهک منافقین به عنوان دستمال استفاده می‌کنند، اما این گروهک باید بداند با سیلی محکم ملت ایران رو به رو می‌شود. دولت های غربی بدانند حمایت آن‌ها از تروریست‌ها را هرگز تحمل نمی‌کنیم و دولت باید در مقابل آن‌ها موضع شفافی اتخاذ کند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.