ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رکورد مصرف برق در ایران شکسته شد

در روزهای نخست تابستان سال جاری رکورد مصرف برق در ایران نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل شکسته شد و رشد قابل توجهی یافت.

در روزهای نخست تابستان سال جاری رکورد مصرف برق در ایران نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل شکسته شد و رشد قابل توجهی یافت.

به‌گزارش خبرگزاری میزان، مصرف برق در تاریخ ۱۰ تیرماه امسال به رکورد ۵۱ هزار و ۶۳۶ مگاوات رسيد. اين ميزان مصرف برق در مقايسه با همین روز در تابستان سال گذشته ۵ هزار و ۵۸۲ مگاوات رشد داشته است.

ایران با مشکل تأمین برق روبه‌روست و مصرف برق در کشور مدیریت نمی‌شود. مصرف‌کنندگان برق زمانی که در مورد خطرات زیست‌محیطی، بهداشت و سلامت انسان آگاهی پیدا می‌کنند، بیشتر نسبت به مصرف بی‌رویه انرژی حساس می‌شوند و در مصرف صرفه‌جویی می‌کنند.

«میزان» نوشته است که در ۱۰ سال اخیر مصرف برق در ایران حدود ۴.۵ درصد افزایش داشته است.

مصرف برق در ایران در حالی مدام افزایش می‌یابد که قیمت برق نیز در سال‌های اخیر مدام افزایش یافته است.

در فروردین‌ماه سال جاری، مجمع جهانی اقتصاد ۱۲۷ کشور جهان را بر اساس توانایی تأمین امن، مقرون به صرفه و پایدار انرژی رتبه‌بندی کرد که ایران در رتبه ۱۲۲ این جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.