ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شیرهای ایرانی در آثار پرویز تناولی

نمایشگاه «پرویز تناولی و شیرهای ایران» در موزه هنرهای معاصر تهران گشایش یافت.

نمایشگاه «پرویز تناولی و شیرهای ایران» در موزه هنرهای معاصر تهران گشایش یافت.

در این نمایشگاه ۱۴۷ اثر از آثار پرویز تناولی ارائه شده که شامل ۵۱ تابلوی نقاشی، ۲۱ تخته فرش، ۶ مجسمه فلزی، ۶۰ مجسمه سرامیک و ۹ عدد جواهرات است. همچنین ۱۵۳ اثر از مجموعه آثار تناولی شامل فرش، قفل، سنگ وزنه، شیر آب، سکه، شیر سنگی و پوسترهای مذهبی در آن به‌نمایش درآمده است. در این نمایشگاه، ۶۳ اثر از موزه‌ها و مجموعه‌های شخصی به امانت گرفته شده که شامل ۲۷ اثر از موزه ملی ایران، ۵ اثر از موزه هنرهای معاصر تهران، ۱۰ اثر از موزه رضا عباسی، ۳ اثر از موزه نقاشی پشت شیشه و ۱۸ اثر از مجموعه‌داران است.

مراسم گشایش این نمایشگاه با حضور جمعی از هنرمندان روز دوازدهم تیرماه برگزار شد. در این مراسم، فیلم مستند «نقطه و شیر» به کارگردانی سروناز علم‌بیگی درباره زندگی پرویز تناولی به مدت ۳۰ دقیقه پخش شد. نمایشگاه «پرویز تناولی و شیرهای ایران» تا ۷ شهریور در موزه هنرهای معاصر تهران برپاست.

[sliderpro id="407"]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.