ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سمپوزیم شریعتی در دانشگاه تربیت مدرس لغو شد

معاونت پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس زمینه برگزاری سمپوزیوم بررسی اندیشه‌های علی شریعتی را فراهم نکرد. حسینیه ارشاد هم با برگزاری این برنامه مخالفت کرده بود.

قرار بود به مناسبت چهلمین سالگرد درگذشت علی شریعتی سمپوزیومی با عنوان «اکنون ما و شریعتی» در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیر در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شود. معاونت پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس اما زمینه برگزاری این سمپوزیوم را فراهم نکرد.

سمپوزیم شریعتی در دانشگاه ترتبیت مدرس لغو شد

خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گزارش داده که سمپوزیوم «اکنون ما و شریعتی» در دانشگاه تربیت مدرس لغو شده است.

مسئولان دانشگاه تربیت مدرس به خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفته‌اند:

«برای برگزاری اینگونه برنامه‌ها باید مجوزهای لازم از کمیته‌ای که در معاونت پژوهشی دانشگاه تشکیل شده، دریافت شود اما برگزارکنندگان سمپوزیوم شریعتی ظرف مدت ۱۰ روز تقاضا کرده بودند این سمپوزیم برگزار شود. در طی این مدت هم کمیته معاونت پژوهشی تشکیل نشده و طبعاً مجوزهای لازم صادر نشده بود و از سوی دیگر برگزارکنندگان قبل از صدور مجوز اقدام به اطلاع‌رسانی درباره مراسم کرده بودند.»

احسان شریعتی اما گفته است:

‌ «نمی‌دانم به یکباره از کجا ساعت ۳ دیروز دستور آمد که این برنامه نمی‌تواند برگزار شود.»

ابتدا قرار بود سمپوزیم «اکنون ما و شریعتی» در حسینیه ارشاد برگزار شود. استانداری و فرمانداری تهران هم مجوزهای لازم را صادر کرده بودند، اما حسینیه ارشاد مخالفت کرده بود.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.