ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کرباسچی: حرف‌های گزنده دولت به نفع کشور نیست

غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران، از گروه‌های مدافع دولت، در پیوند با اختلافات اخیر بین دولت و مخالفان آن، از دولت خواست تا به سمت فضای همدلی حرکت کند و حرف‌های گزنده نزند.

غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران، از گروه‌های مدافع دولت، در پیوند با اختلافات اخیر بین دولت و مخالفان آن، از دولت خواست تا به سمت فضای همدلی حرکت کند و حرف‌های گزنده نزند.

غلامحسین کرباسچی: حالا که فضای انتخابات گذشته است دیگر باید به نارسائی‌های موجود در کشور توجه کنیم.

غلامحسین کرباسچی پنج‌شنبه ۱۵ تیر در همایش فصلی خانه احزاب گفت: «از همه و نیز از دولت محترم بخواهیم تا به جای این‌که وقتی رئیس‌جمهور یک حرف نیشدار و تندی می‌زنند و ما آن را در رسانه‌ها تقویت می‌کنیم و آقای رئیس‌جمهور هم تشویق می‌شود تا بازهم چنین حرف‌هایی را ادامه دهد، به سمت فضای همدلی حرکت کنیم.»

او افزود: «حرف‌هایی در ایام تبلیغات زده می‌شود اما حرف زدن علیه قوای دیگر و شخصیت‌های نظام به نفع منافع ملی و کشور نیست.»

پس از دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران و پیروزی حسن روحانی در آن، اختلافات بین محافل حکومتی ایران شدت گرفت. دستور رهبر جمهوری اسلامی به نیروهای طرفدارش برای اقدام «به‌اختیار» در صورت نادیده گرفته شدن ارزش‌های دینی و حکومتی، تهدید به برکناری حسن روحانی در صورت اقدامات مغایر با منافع نظام، و همچنین اختلاف بر سر دستور حملات موشکی سپاه پاسداران به دیرالزور سوریه، نمونه‌هایی از این اختلافات بودند.

کرباسچی معتقد است حالا که فضای انتخابات گذشته دیگر نباید نسبت به نارسائی‌های موجود در کشور بی‌تفاوت بود و همه باید به این موارد توجه کنند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.