ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتصاب سراسری کارکنان پیمانی مخابرات ادامه دارد

کارکنان پیمانی مخابرات استان فارس مقابل اداره کار در شیراز تجمع کردند و کارکنان پیمانی مخابرات استان لرستان هم مقابل اتاق بازرگانی در خرم‌آباد گرد آمدند.

اعتصاب سراسری کارکنان پیمانی مخابرات روز پنجشنبه ۱۵ تیر نیز ادامه یافت. رسانه‌های داخلی اما خبر تداوم اعتصاب را  منتشر نکرده‌اند.

اخبار و عکس‌هایی که تا کنون در فضای مجازی منتشر شده ،حاکی‌ از آن است که صبح امروز کارکنان پیمانی مخابرات استان فارس مقابل اداره کار استان در شیراز تجمع کرده‌اند و کارکنان پیمانی مخابرات استان لرستان هم مقابل اتاق بازرگانی استان در خرم‌آباد گرد آمده‌اند.

تجمع اعتراضی کارکنان مخابرات در ایران

اتحادیه آزاد کارگران ایران که عکس‌ها و اخبار کوتاهی از این تجمعات منتشر کرده، نوشته است تجمع کارکنان پیمانی مخابرات استان لرستان همزمان است با حضور معاون وزیر کار در این محل.

اعتصاب‌کنندگان خواسته های خود را بر پارچه‌نوشته بزرگی نوشته و در محوطه بیرون اتاق بازرگانی نصب کرده‌اند:

    دور جدید اعتصاب کارگران و کارکنان پیمانی شرکت مخابرات روز ۳۰ خرداد با خواست عقد قرارداد مستقیم با مخابرات و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، در مشهد آغاز شد.

    در پی اخراج نماینده کارگران از سوی مخابرات، خواست بازگشت به کار فوری نماینده نیز به خواسته های معترضان اضافه شد.

    در روزهای بعد اعتراض و اعتصاب به چند شهر دیگر گسترش یافت که از میان آنها می‌توان به همدان، شیراز، کوهدشت، پلدختر، خرم آباد و دیگر شهرهای لرستان و همچنین شهر اهواز اشاره کرد.

    روز ۱۱ تیر ماه شرکت مخابرات با صدور بیانیه‌ای اعتصاب‌کنندگان را «گروه معدوی» خواند که «تحریک» شده اند و آنها را تهدید به اخراج کرد.

    کارگران و کارکنان اعتصابی در پاسخ مفاد بیانیه مخابرات را فرافکنی خواندند و ضمن تاکید بر صنفی بودن تجمعات خود، بر ادامه آن پافشاری کردند.

    قریب به ۲۳ هزار نفر از کارکنان مخابرات در سراسر کشور که ۱۰ تا ۲۰ سال سابقه کار دارند، به صورت پیمانی کار می‌کنند.

    در همین زمینه

    این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

    آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

    .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

    توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

    نظر بدهید

    در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

    نظرها

    نظری وجود ندارد.