ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری خرم‌آباد در میدان مرکزی شهر

کارگران شهرداری خرم‌آباد صبح روز دوشنبه ۱۹ تیر در میدان ۲۲ بهمن این شهر در اعتراض به چهار ماه پرداخت نشدن دستمزدشان برای چندمین بار دست به اعتراض زدند.

ده‌ها تن از کارگران شهرداری خرم‌آباد صبح روز دوشنبه ۱۹ تیر در میدان ۲۲ بهمن این شهر تجمع اعترا‌ضی برپا کردند. این چندمین بار است که این کارگران در اعتراض به چهار ماه تعویق دستمزد خود دست به اعتراض زده‌اند.

تجمع کارگران شهرداری خرم آباد دوشنبه ۱۹ تیر

کارگران که در منطقه یک خرم‌آباد کار می‌کنند به «قدس آنلاین» گفته‌اند چهار ماه است حقوق نگرفته اند و زندگی شان در تنگنا قرار گرفته است اما شهرداری توجهی نمی‌کند.

پیش از این نیز تعویق پرداخت دستمزدها در شهرداری خرم‌آباد بارها به برپایی تجمع اعترا‌ض آمیز از سوی کارگرانی انجامیده بود که از طریق پیمانکاران در شهرداری به کار مشغولند.

سال گذشته که این کارگران ۹ ماه دستمزد نگرفتند، به رشته‌ای از اعتراض و اعتصاب روی آوردند. مسئولان بارها وعده رسیدگی به مشکلات کارگران و پرداخت دستمزد آنان را دادند اما به این وعده‌ها عمل نشد.

در نهایت یحیی عیدی بیرانوند، شهردار خرم‌آباد، اواخر سال گذشته گفت که شهرداری اعتبار لازم برای پرداخت دستمزد را در اختیار پیمانکاران قرار داده اما پیمانکاران به «کارگران ظلم می‌کنند و حقوق آن‌ها را پرداخت نمی‌کنند.»

بیرانوند در آن زمان وعده داد که شهرداری حقوق و بیمه کارگران را مستقیم و سر ماه پرداخت کند.

    این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

    آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

    .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

    توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

    نظر بدهید

    در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

    نظرها

    نظری وجود ندارد.