ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرمانده بسیج: سویه نظامی بسیج تقویت می‌شود

قرار است بخش نظامی بسیج تقویت شود. مهم‌ترین وظیفه این بخش مقابله با شورش‌های مردمی بدون سلاح گرم و تهدیدات اقتصادی – سیاسی داخلی و خارجی است.

قرار است بخش نظامی بسیج تقویت شود. مهم‌ترین وظیفه این بخش مقابله با شورش‌های مردمی بدون سلاح گرم و تهدیدات اقتصادی – سیاسی داخلی و خارجی است.

سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج

سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج سحرگاه چهارشنبه ۲۱ تیر در سخنانی که در اردوگاه مالک اشتر و در جمع ۲۰۰ نفر از فرماندهان گردان‌های بیت‌المقدس ایراد کردُ، اعلام کرد که بُعد نظامی بسیج تقویت می‌شود.

برگزاری دوره‌های آموزش نظامی برای فرماندهان بسیج با هدف آماده‌سازی گردان‌های رزمی بخشی از این طرح است.

غلامحسین غیب‌پرور گفته است:

« تلاش ما بر این است که فرماندهان گردان‌ها، گروهان‌ها و دسته‌های بیت‌المقدس در عین کسب بصیرت اسلامی و انقلابی از چابکی و جسارت لازم برای ورود در عرصه‌های دفاعی برخوردار گردند.»

تاکنون وظیفه مقابله با تهدیدات نرم به بسیج غیر نظامی و تهدیدات نیمه‌سخت (شورش‌های مردمی بدون سلاح گرم و تهدیدات اقتصادی – سیاسی داخلی و خارجی) به بخش نظامی بسیج سپرده شده بود.

مجلس شورای اسلامی بهمن سال گذشته کلیات طرح تقویت بسیج مستضعفین را تصویب کرد. در ماده یک این طرح، آموزش نظامی آحاد مردم برای دفاع از کشور و نظام جمهوری اسلامی، تعلیم و تربیت در زمینه‌های عقیدتی، سیاسی و تخصص‌های مورد نیاز پیش‌بینی شده بود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.