ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۱۰۰ کارگر کارخانه آجر ماشینی آزادشهر، با ماه‌ها دستمزد معوقه بیکار می‌شوند

کارخانه ۵ تا ۶ میلیارد تومان بدهی دارد. رئیس صنعت و تجارت استان گلستان می‌گوید حل مشکل این کارخانه از توان دولت خارج است.

کارخانه آجر ماشینی آزادشهر استان گلستان در آستانه تعطیلی قرار دارد و بیش از ۱۰۰ کارگر آن که ۷ ماه است دستمزد نگرفته‌اند بیکار می‌شوند. کارخانه ۵ تا ۶ میلیارد تومان بدهی دارد. رئیس صنعت و تجارت استان گلستان می‌گوید حل مشکل این کارخانه از توان دولت خارج است.

خبرگزاری مهر به نقل از یکی از کارگران آجر ماشینی آزادشهر نوشته هر یک از کارگران این کارخانه ۵ تا ۷ ماه حقوق معوق دارد. عیدی و پاداش کارگران هنوز پرداخت نشده و بیش از دو سال است سهم حق بیمه از دستمزد کارگران کسر شده اما به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز نشده است.

حسینقلی قوانلو رئیس صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفته است این کارخانه بیش از ۵ تا ۶ میلیارد تومان بدهی دارد. مشکل بدهی کارخانه به شرکت گاز به طور توافقی حل شده اما مشکل اصلی کارخانه هم اکنون بدهی به شرکت برق است.

قوانلو ضمن توضیح اقداماتی که برای حل مشکل کارخانه آجر ماشینی آزادشهرشده، گفته «حل مشکلات این کارخانه از توان ما خارج است.»

رئیس اداره صنعت و تجارت استان با اشاره به رشد منفی بخش ساختمان افزوده کارخانه‌های تولید آجر در فروش مشکل دارند و میزان تولید آجر استان در سال ۹۴ و ۹۵ یکسان بوده است.

هم اکنون حدود ۹۰ کارگر قراردادی و ۲۰ تا ۲۵ آجر بار کن در کارخانه آجر ماشینی آزادشهر کار می‌کنند که برخی ۲۰ سال سابقه کار دارند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.