ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: نمایندگان معترض به قرارداد توتال سکوت کرده‌اند

غلامرضا تاجگردون از بررسی قرارداد توتال در هیأت عالی نظارت بر نفت خبر داده. او اما می‌گوید نمایندگان معترض به قرارداد توتال ترجیح می‌هند «فرمایشاتشان» را در رسانه‌ها مطرح کنند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از بررسی قرارداد توتال در هیأت عالی نظارت بر نفت خبر داده است او اما می‌گوید نمایندگانی که تا پیش از این به قرارداد ایران با شرکت فرانسوی توتال معترض بوده‌اند، توتال ترجیح می‌هند «فرمایشاتشان» را در رسانه‌ها مطرح کنند.

غلامرضا تاجگردون، رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی

غلامرضا تاجگردون، رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشته است:

«جلسه هیات عالی نظارت بر نفت برگزار شد. در این جلسه موضوع بررسی قراردادهای نفتی از جمله قرارداد با توتال آغاز شد. این موضوع یکی از وظائف هیأت است. در صحن علنی مجلس و کمیسیون از نمایندگان عزیز و منتقدین محترم درخواست داشتم اگر نقطه نظر مشخص و ایراد معین دارید اعلام کنید تا در این جلسه و جلسات آتی طرح کنم و اگر لازم بود رفع ایراد شود ولی هیچ نکته‌ای به من منتقل نشد و فقط فرمایشات رسانه‌ای منتقل می‌شود.»

بر اساس قراردادی که ایران عصر دوشنبه ۱۲ تیر به امضاء رساند، توسعه و بهره‌برداری از فاز ۱۱ میدان نفتی پارس جنوبی به کنسرسیومی از شرکت توتال فرانسه، سی ان پی سی چین و پتروپارس ایران واگذار شده است. ارزش این قرارداد ۴ میلیارد و ۸۷۹ میلیون دلار است.

۲۳ تن از نمایندگان ولایتمدار مجلس طرح سه فوریتی برای توقف قرارداد توتال آماده کرده‌  اما موفق نشدند امضاهای لازم برای این طرح را گرد بیاورند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.