ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کارکنان اخراجی مخابرات لرستان خواهان بازگشت به کار هستند

کارکنان اخراجی شرکت مخابرات لرستان برای چندمین بار و این بار همراه خانواده‌هاشان مقابل اداره مخابرات لرستان تجمع کردند.

کارکنان اخراجی شرکت مخابرات لرستان روز پنجشنبه ۲۲ تیر برای چندمین بار به منظور بازگشت به کار تجمع اعتراضی برپا کردند. آن‌ها این بار همراه خانواده‌هاشان مقابل اداره مخابرات لرستان جمع شدند.

عکس از آرشیو

به نوشته خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، معاون اداره کار در جمع معترضان حاضر شده و به آنان وعده داده است برای حل مشکل شان اقدام خواهد کرد.

این کارکنان که به صورت پیمانی در مخابرات به کار مشغول بودند، از کار اخراج شده‌اند و در پی اعتراضات کارکنان شاغل مخابرات به اخراج همکاران شان، طی روزهای اخیر مسئولان بارها به آنان وعده بازگشت به کار داده‌اند.

روز ۱۸ تیر محمدرضا ملکشاهی‌راد، نماینده لرستان در مجلس گفت درباره این کارکنان مذاکراتی با معاون وزیر ارتباطات داشته و او وعده داده به زودی اخراج شدگان بر سر کار باز خواهند گشت.

پس از آن، خبر برگزاری نشستی با حضور مسئولان استانی لرستان درباره این موضوع منتشر شد. بر اساس این خبر، در این نشست تصمیم گرفته شده اخراجی‌ها به کار بازگردانده شوند.

کارکنان اخراجی مخابرات لرستان اما گفته‌اند تا عملی شدن وعده‌ها به اعتراضات خود ادامه خواهند داد.

دور جدید اعتراضات کارکنان پیمانی مخابرات در سراسر کشور از سه هفته پیش آغاز شده است.

آن‌ها خواستار استخدام در مخابرات و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل هستند و پس از اخراج عده‌ای از همکاران شان در شهرهای مختلف از جمله مشهد و خرم آباد، خواست بازگشت به کار کارکنان اخراجی نیز به مطالباتشان افزوده شده است.

    این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

    آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

    .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

    توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

    نظر بدهید

    در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

    نظرها

    نظری وجود ندارد.