ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کم شدن ذخایر آبزیان درآمد صیادان خوزستانی را کاهش داده است

میزان آبزیان قابل صید در سواحل استان خوزستان پاسخگوی نیاز بیش از ۳۴ هزار صیاد این استان نیست و درآمد ماهیگیران این استان به طور میانگین ۴۰۰ هزار تومان است.

به گفته مدیر اتحادیه صیادان خوزستان، میزان آبزیان قابل صید در سواحل استان خوزستان پاسخگوی بیش از ۳۴ هزار صیاد این استان نیست و درآمد ماهیگیران این استان به طور میانگین ۴۰۰ هزار تومان است.

عکس از آرشیو

غلامرضا دهقانی، مدیر عامل اتحادیه صیادان خوزستان، گفته است هر شناور صیادی در هر ماه دو بار و هر بار به مدت ۱۰ روز مجاز به صید است اما در کنار صیادان مجاز، پنج هزار شناور بدون مجوز صید هم از منابع آبزیان استان استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، دهقانی «سیاست‌های نادرست مسئولان استانی» را یکی از عوامل اصلی وضعیت فعلی صید در استان خوانده است.

او در توضیح این سیاست‌ها گفته است: «تنها راه مسئولان استانی برای حل بحران بیکاری، صید از دریایی است که منابع آن رو به پایان است.»

دهقانی به وضعیت ماهیگیران بازنشسته و آن‌ها که قایق خود را در اثر حادثه از دست داده‌اند نیز اشاره کرده و گفته است درآمد این افراد از درآمد ماهیگیران شاغل نیز کمتر است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.