ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر ارتباطات: هیچ جناحی سهمی در کابینه دوازدهم ندارد

کمتر از چهار هفته به معرفی اعضای کابینه دوازدهم باقی مانده. روحانی به فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی پیام می‌دهد که سهمی برای جناح‌ها در نظر نگرفته.

کمتر از چهار هفته به معرفی اعضای کابینه دوازدهم باقی مانده. روحانی به فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی پیام می‌دهد که سهمی برای جناح‌ها در نظر نگرفته است. در گفت‌وگو با فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، محمود واعظی حامل این پیام بود.

محمود واعظی، وزیر ارتباطات: هیچ جناحی سهم‌خواهی نکند

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) محمود واعظی، وزیر ارتباطات که گفته می‌شود در کابینه دوازدهم ابقا می‌شود در جلسه‌ای با نمایندگان فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی درباره ترکیب کابینه دوازدهم گفته است:

«آقای روحانی به هیچ گروه، جناح و جریانی بدهکار نیست و هیچ گروه و جریانی نمی‌تواند مدعی باشد که باعث رأی آوری روحانی شده چون مردم به روحانی رأی داده‌اند. رییس جمهور در انتخاب وزرا به هیچ گروه، جریان و جناحی سهم نمی‌دهد و سهم‌خواهی در کابینه نداریم.»

حسین نقوی، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی سخنان وزیر ارتباطات درباره ترکیب کابینه دوازدهم را نقل کرده است.

مجلس شورای اسلامی مقرر کرده که مراسم تحلیف حسن روحانی ۱۴ مرداد برگزار شود. رئیس جمهوری اسلامی موظف است بر اساس قانون اساسی و آیین‌نامه داخلی مجلس در طی ۱۵ روز اعضای کابینه‌اش را به نمایندگان مجلس شورای اسلامی معرفی کند. از آن پس، بررسی صلاحیت وزاری پیشنهاد شده آغاز می‌شود. روز گذشته، محمد رضا عارف، رئیس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی نیز خاطرنشان کرده بود که اصلاح‌طلبان توقع ندارند که سهم ویژه‌ای از کابینه دوازدهم را در اختیار بگیرند. او اما اعلام کرده بود که اصلاح‌طلبان گزارشی محرمانه از عملکرد وزرا در کابینه دوازدهم تهیه می‌کنند و در اختیار رئیس جمهوری اسلامی می‌گذارند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.