ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جان مک‌کین، سناتور محبوب بخشی از نیروهای مخالف ایرانی، بیمار است

جان مک‌کین به خاطر اظهاراتش درباره ایران مشهور است. او در مراسم "مجاهدین خلق" شرکت کرده و چند بار با مریم رجوی، رئیس این گروه، و همچنین رضا پهلوی دیدار داشته.

سناتور جان مک‌کین به بیماری سرطان مغز مبتلاست. خبر ابتلای سناتور جمهوری‌خواه ۸۰ ساله به این بیماری امروز منتشر شده است. او که رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا است، به جنگ‌جویی مشهور است. او در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۸ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد، اما بار اول در رقابت‌های درون حزب جمهوری خواه در برابر جرج بوش شکست خورد و بار دیگر که از رقابت‌های درون حزبی پیروز درآمد، در برابر باراک اوباما ناکام ماند.

جان مک کین در دیدار با مریم رجوی (عکس بالا) و رضا پهلوی.
جان مک کین در دیدار با مریم رجوی (عکس بالا) و رضا پهلوی.

جان مک‌کین به خاطر اظهاراتش درباره ایران مشهور است. او در مراسم "مجاهدین خلق" شرکت کرده و چند بار با مریم رجوی، رئیس این گروه دیدار داشته. رضا پهلوی هم اخیرا با او ملاقات کرده است. مک‌کین در نزد بخشی از نیروهای مخالف ایرانی که خواهان حمایت فعال آمریکا از "تغییر رژیم" هستند، محبوب است.

مک‌کین همواره از دخالت نظامی آمریکا در جنگ عراق دفاع کرده است. او در تبلیغات انتخاباتی سال ۲۰۰۸ شعار داد که «ایران را بمباران کنید.» شعار Bomb Iran یک مارک مشخصه جان مک‌کین است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • زمانی

    کم لطفی میفرمایید، مک کین که به شوخ طبعی مشهور است، به عنوان شوخی که منظورش ضدیت با این کار بود، با ریتم آهنگونه گفت بمب بمب ایران ؟ خوب میباشد که حقیقت را قربانی باورهای ایدئولوزیک نکنیم.