ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سایت "شهید بهشتی" فیلتر شد و از فیلتر بیرون آمد

در روز پنج‌‌شنبه ۲۹ تیتر سایت محمد بهشتی، از شخصیت‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، فیلتر شده بود.

در روز پنج‌‌شنبه ۲۹ تیتر سایت محمد بهشتی، از شخصیت‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، فیلتر شده بود.

به نوشته سایت "پارسینه" مسدود کردن این سایت به دستور "کمیته مصادیق مجرمانه" صورت گرفته بود. همین سایت نوشته بود:

«فیلتر شدن سایت بنیاد نشر آثار و اندیشه‌های شهید بهشتی مورد انتقاد محمود صادقی نماینده مجلس شورای اسلامی قرار گرفته و در توییتر خود به این مسئله اعتراض کرده است.»

در آخرین ساعت روز پنج‌شنبه، سایت محمد بهشتی، مشهور به "شهید بهشتی"، دوباره باز شد. "کمیته مصادیق مجرمانه" درباره جرم این سایت و محکوم شدن آن به فیلترینگ موقت توضیحی نداده است.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • farid

    مسیر خامنه ای برای کسب ولایت فقیه: خامنه ای با هماهنگی سازمان مخفی روسیه و نظری مسول حفاظت حزب جمهوری اسلامی و پاسدار کشمیری و کلاهی در ۷ تیر و ۸ تیر باهنر و رجایی و بهشتی را در انفجار کشتند (خودش بعلت ترور ساختگی در ۶ تیر به جلسه حزب نرفت و رفسنجانی نیز دقایقی قبل از انفجار جلسه را ترک کرده بود) و بلافاصله با رفسنجانی از خمینی خواستند تا خامنه ای ریس جمهور شود. بعدها قدوسی را که به اطلاعاتی در مورد عاملین انفجارها بدست اورده بود در انفجاری مشابه کشتند(توسط نظری ریس دفتر قدوسی !) و ریسی بعدها پرونده انفجارها را بایگانی کرد تا در لیست جانشین ولی فقیه قرار گیرد.... خمینی را نیز با مواد رادیو اکتیو روسی سرطانی کرده و ایندفعه خامنه ای رهبر و نظری مسول حفاظت ولی فقیه شد.... رفسنجانی را نیز مثل سید احمد کشتند تا دیگر فتنه اتفاق نیفتد!