ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

توییت نماینده رشت درباره بازداشت چند مداح به اتهام جاسوسی

در روزهای گذشته خبر بازداشت چند مداح در توییتر منتشر شده اما هیچ رسانه‌ای این خبر را تایید نکرده است. با این حال سایت خبر آنلاین با انتشار دو توییت نماینده مردم رشت، به این خبر اشاره کرده است.

در روزهای گذشته خبر بازداشت چند مداح در توییتر منتشر شده اما هیچ رسانه‌ای این خبر را تایید نکرده است. با این حال سایت خبر آنلاین با انتشار دو توییت نماینده مردم رشت، به این خبر اشاره کرده است.

تصویری از دو توییت نماینده رشت در مجلس

به نوشته خبر آنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن آیادی در توییت های خود از رسانه ملی انتقاد کرده و نوشته است: «مداحان حامی رقیب انتخابات به جرم جاسوسی برای اسرائیل و روابط نامشروع با عضو سفارت فرانسه می افتند زندان، اونوقت وزیر امور خارجه با غیرت و متدین و وطن پرست ایران در رسانه میلی، آمریکایی نامیده می شود!»

اشاره ای به زیرنویس اشتباه شبکه خبر که محمدجواد ظریف را به جای وزیر امور خارجه ایران، «وزیر امور خارجه آمریکا» معرفی کرده بود.

بر اساس توییت‌هایی که برخی از روزنامه نگاران و کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بودند، عبدالرضا هلالی، روح الله بهمنی و چند مداح دیگر به جرم ارتباط با موساد (سازمان اطلاعات اسرائیل) و روابط غیر اخلاقی با یکی از اعضای سفارت فرانسه در تهران دستگیر شده بودند.

گفته می شود بازداشت این مداحان بیش از ۱۰ روز قبل از سوی سازمان اطلاعات سپاه صورت گرفته است.

روح‌الله‌ بهمنی، داماد پروین احمدی نژاد، یکی از مداح‌های بازداشتی بوده است.

بعدا اما اعلام شد بهمنی به دلیل عدم تمدید قرار بازداشتش آزاد شده و برای مداحی به یک برنامه در شهرک فلاحی لویزان رفته اما به او میکروفن نداده‌اند و او مراسم را بعد از چند دقیقه ترک کرده است.

از قول روح الله بهمنی نقل شده که در واکنش به این موضوع گفته است این ماجرا تسویه حساب مداح ها با هم است. او وعده داده که «به صورت لایو جواب معاندان خود را خواهد داد.»

بهمنی در فیلم کوتاهی که روز پنج شنبه ۲۹ تیر در اینستاگرام خود منتشر کرده، بدون هیچ توضیحی تلاش کرده است آزاد بودن خود را نشان بدهد.

مداح دیگر، عبدالرضا هلالی، پیش از این هم سابقه دستگیری از سوی سپاه را به دلیل آنچه «انتشار فیلمی غیراخلاقی» از او در فضای مجازی خوانده شده، داشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.