ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«ناطق نوری دبیری شورای عالی امنیت ملی را نپذیرفت»

ناطق نوری، رئیس سابق دفتر بازرسی رهبری ایران پیشنهاد حسن روحانی برای حضور در دولت او به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی را نپذیرفته است.

علی‌اکبر ناطق نوری پیشنهاد حسن روحانی، رئیس‌جمهوری را برای حضور در کابینه او نپذیرفت.

علی اکبر ناطق نوری

مسیح مهاجری، مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی شنبه، ۳۱ تیر در دیدار با اعضای انجمن اندیشه و قلم در دفتر این روزنامه مدعی شد که ناطق نوری، رئیس سابق دفتر بازرسی رهبری ایران و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام پیشنهاد حسن روحانی برای حضور در دولت او را نپذیرفته است.

او مدعی شده که ناطق نوری ۷۳ ساله «کار اجرایی قبول نمی‌کند.»

همزمان روزنامه شرق یکشنبه اول مرداد خبر داد که پیشنهاد مطرح‌شده به ناطق نوری دبیری شورای عالی امنیت ملی بوده‌است. هنوز این خبر به صورت رسمی تأیید نشده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی از سوی رئیس‌جمهوری انتخاب و به رهبری پیشنهاد می‌شود و مقام رهبری بر اساس قانون حکم انتصاب او را صادر می‌کند.

دبیری شورای عالی امنیت ملی هم‌اکنون بر عهده علی شمخانی، وزیر سابق دفاع در دوران اصلاحات است.

ناطق نوری از حامیان «دولت اعتدال» به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • راوی حق

    این جماعت از حسن روحانی تا ناطق، در نهایت باید این لباس کنرا بگذارند، مثل هر ادم معمولی کت و شلوار بپوشند و واقعا خودشان با این این لباس تبعیض وتزویر کنار بگذرد. به ظنرم حسن روحانی بعد شورع دور دوم بایست این للباس خودخواسته کنار بگذارد و نمیگذارند به او رهبری نظام نمی رسد. او اگر میخواهد نام نیکی از خود بجا بذارد در این شکور، یک کار سترگ و انقلابی و اصلاحی عظیم کند، ث.ورت ملی ایرانیان به مردم برگداند و جلوی فساد اقتصادی و تارج و غارت صروت ملی بگیرد.