ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عضو ارشد فراکسیون مستقلین: رحمانی فضلی ابداً رأی اعتماد نمی گیرد

ایمن‌آبادی «قصور و عدم امضای حکم مینو خالقی و ناتوانی در اخذ حدود پنج میلیون رای روحانی و انتصاب فرمانداران و استانداران غیرهمسو» را از دلایل عدم رأی اعتماد به رحمانی فضلی دانست.

عضو هیأت رئیسه «فراکسیون مستقلین ولایی» مجلس ایران به عبدالرضا رحمانی فضلی هشدار داد که حتی در صورت معرفی‌شدن به عنوان نامزد تصدی بر وزارت کشور، خود پیش از رأی‌گیری در صحن علنی مجلس کناره‌گیری کند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی، عضو ارشد فراکسیون مستقلین ولایی می‌گوید نمی‌توان همه چیز را افشا کرد، اما ارزهای دولتی گم نشده‌اند
جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت و عضو ارشد فراکسیون مستقلین ولایی

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ولایی دوشنبه، دوم مردادماه در حساب توئیتری خود به انتقاد از وزیر کشور پرداخت و آن را گزینه مردودی برای وزارت کشور دولت دوازدهم دانست.

به گفته ایمن‌آبادی، حتی اگر حسن روحانی «تحت فشارهای خاص» رحمانی فضلی را به عنوان نامزد تصدی بر وزارت کشور معرفی کند، بهتر است خود او استعفا دهد، زیرا «تحت هیچ عنوان از مجلس رأی اعتماد نخواهد گرفت.»

ایمن‌آبادی «قصور و عدم امضای حکم خانم مینو خالقی و ناتوانی در اخذ حدود پنج میلیون رای آقای دکتر روحانی و انتصاب فرمانداران و استانداران ضعیف و غیرهمسو» را از دلایل عدم رأی اعتماد به وزیر کشور دانست.

مینو خالقی، نماینده اصلاح‌طلب منتخب مردم اصفهان در انتخابات مجلس دهم بود که پس از انتخابات از سوی شورای نگهبان ردصلاحیت شد.

«ناتوانی در اخذ حدود پنج میلیون رأی آقای دکتر روحانی» نیز اشاره به کمبود تعرفه‌های رأی‌گیری در روز انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۹۶، کندی فرآیند رأی‌گیری و طولانی‌‌شدن صف رأی‌دهندگان بود که در برخی شعبه‌ها باعث شد عده‌ای قادر به ریختن رأی خود در صندوق‌ها نباشند.

رحمانی فضلی امروز در پاسخ به افزایش انتقادها درباره خود گفت که «به دلیل خط مشی اعتدال‌گرایی و توسعه‌مداری رئیس‌جمهور» به عنوان وزیر کشور دولت یازدهم انتخاب شده، اما اکنون اصلاح‌طلبان را در پیگیری گزینه متناسب با سلیقه خود محق می‌داند.

ایمن‌آبادی عضو ارشد فراکسیون مستقلین ولایی، فراکسیون علی لاریجانی، رئیس مجلس است. این فراکسیون با فراکسیون امید، به‌ویژه نمایندگان حامی حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران «ائتلافی عملی» دارد.

پیش‌تر ناظران سیاسی رحمانی فضلی را «سهم علی لاریجانی» در کابینه روحانی می‌دانستند.

روحانی در روزهای اخیر و پس از تسلیم فهرست «تمام وزرای پیشنهادی» به علی خامنه‌ای، رهبر ایران به عقب‌نشینی در برابر اصول‌گرایان در انتخاب کابینه‌ متهم شده‌است.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.