ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت چند فرمانده نیروی انتظامی به اتهام فساد نفتی

به گفته یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین جلسه رسیدگی به دادگاه متهمان ردیف دوم و سوم فساد نفتی چند فرمانده ناجا بازداشت شده‌اند.

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس از بازداشت چند فرمانده نیروی انتظامی به اتهام فساد نفتی خبر داد.

حکم انفصال از خدمت برای فرمانده سابق ناجا بهاتهام نفت‌خواری صادر شده بود

غلامرضا حیدری، نماینده تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ایران در چند توئیت به ماجرای تخلف نیروی انتظامی در فروش نفت پرداخت.

او در این توئیت‌ها که همزمان با پنجمین جلسه رسیدگی به دادگاه متهمان ردیف دوم و سوم فساد نفتی منتشر شدند، ادعا کرده که «در ماجرای پرونده فروش نفت توسط نیروی انتظامی ماجرا صرفاً به انفصال از خدمت آقای احمدی‌مقدم ختم نمی‌شود و گویا فرماندهان دیگری نیز بازداشت شده‌اند.»

فساد در تعاون ناجا

اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده سابق پلیس کل کشور اسفندماه ۱۳۹۳، چندماه پیش از پایان مهلت تمدید حکم او برکنار شد. پس از آن اخباری از بازداشت موقت او به دلیل تخلف در فروش نفت منتشر شد.

احمدی‌مقدم چندی بعد با حضور در شبکه یک تلویزیون دولتی ایران به رد اتهام‌ها درباره خود پرداخت.

اما ۱۵ تیرماه امسال محمد حسینی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اعلام کرد که فرمانده ناجا در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد به اتهام نفت‌خواری به دادسرای دیوان محاسبات معرفی و برای او حکم انفصال از خدمت صادر شده است.

در زمان کنارگذاشتن احمدی مقدم دست‌کم ۱۲ تن از مسئولان ارشد بنیاد تعاون ناجا و فرماندهان وابسته به آن نیز بازداشت شدند. احمدی‌مقدم در تلویزیون فساد در بنیاد تعاون ناجا را تأیید کرده‌بود.

توئیت‌های حیدری، نماینده فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی

حیدری در توئیت‌های خود فروش نفت از سوی نیروی انتظامی را «اوج قانون‌شکنی دولت احمدی‌نژاد» خواند.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • قیصر

    حالا کو تا بسیاری از مقامات درجه اول پرونده هاشون برملا بشه.