ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرگ یکی از کارگران مصدوم در آتش سوزی سیمان خوزستان

یکی از هشت کارگری که روز چهارشنبه چهارم مرداد در انفجار کارخانه سیمان رامهرمز مصدوم شده بود، بامداد روز پنجشنبه پنجم مرداد در بیمارستان فوت کرد.

یکی از هشت کارگری که روز چهارشنبه چهارم مرداد در انفجار کارخانه سیمان رامهرمز مصدوم شده بود، بامداد روز پنجشنبه پنجم مرداد در بیمارستان فوت کرد.

عکس زینتی است

انفجار حدود ظهر روز چهارشنبه در کارخانه سیمان خوزستان واقع در ۱۵ کیلومتری جاده رامهرمز – هفتکل، هنگام ریختن مواد داغ در کوره رخ داد و در اثر آن یک کارگر دچار ضربه مغزی شد و هفت کارگر دیگر دچار سوختگی شدند.

کارگران حادثه دیده به دو بیمارستان در اهواز منتقل شدند.

عیسی خمیسی، مسئول روابط عمومی کارخانه سیمان رامهرمز، روز چهارشنبه علت وقوع حادثه را بی‌احتیاطی کارگران عنوان کرده بود: «یک کارگر برای باز کردن مواد کولینگ تاور ایمنی را رعایت نکرده و به جای این که از مجاور دستگاه اقدام به این کار کند از مقابل در را باز کرده است که این کار موجب سوختگی خود این کارگر و هفت نفر دیگر شده است.»

خمیسی گفته است هشت کارگر مصدوم به بیمارستان منتقل شده‌اند و  حال آن‌ها مساعد است.

روز پنجشنبه اما خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به نقل از اسحاق مرادی، فرماندار هفتکل خبر از فوت یکی از کارگران داد: «یک نفر از مصدومان حادثه دیروز در کارخانه سیمان خوزستان که به دلیل سقوط از ارتفاع دچار ضربه مغزی شده بود، بامداد امروز فوت کرده است.»

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز که مصدومان در آن بستری هستند هم گفته است دو تن از مصدومان از بیمارستان مرخص شده‌اند و چهار کارگر دیگر تحت درمان هستند.

یکی از کارگران نیز در بیمارستان مادر رامهرمز بستری است.

اخبار کارگری زمانه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.