ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روسیه از آمریکا خواست دیپلمات‌هایش در این کشور را کاهش دهد

روسیه در اقدامی تلافی‌جویانه از ایالات متحده خواسته تا تعداد دپیلمات‌هایش در روسیه را کاهش دهد. این تصمیم یک روز پس آن اعلام می‌شود که سنای آمریکا طرح تحریم‌ها علیه روسیه را به تصویب رساند.

روسیه در اقدامی تلافی‌جویانه از ایالات متحده خواسته  تعداد دپیلمات‌هایش در روسیه را کاهش دهد. این تصمیم یک روز پس آن اعلام می‌شود که سنای آمریکا طرح تحریم‌ها علیه روسیه را به تصویب رساند.

وزارت خارجه روسیه جمعه ۲۸ ژوئیه، با انتشار بیانیه به دولت آمریکا فرصت داده تا تعداد دیپلمات‌های خود در سفارت و کنسولگری‌های این کشور در روسیه را تا اول سپتامبر ۲۰۱۷ به ۴۵۵ نفر کاهش دهد. این عدد برابر است با تعداد دیپلمات‌های روسیه در ایالات متحده.

روسیه همچنین یک ویلا و یک انبار را که در مسکو در اختیار دپیلمات‌های آمریکایی بود از آنان می‌گیرد.

روسیه این تحریم‌ها را یک روز پس آن به اجرا می‌گذارد که طرح جامع تحریم روسیه، ایران و کره شمالی در سنای آمریکا با اکثریت مطلق آرا به تصویب رسید. با امضای رئیس جمهور آمریکا این مصوبه لازم‌الاجراست. به دلیل آنکه این طرح از دو سوم اکثریت آرای نمایندگان سنا و کنگره برخوردار است، دونالد ترامپ نمی‌تواند آن را وتو کند.

تحریم‌های روسیه به دلیل دخالت این کشور در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و الحاق کریمه به فدراسیون روسیه تصویب شده و مجازات‌هایی برای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسبه در نظر گرفته. پوتین پیشتر هشدار داده بود که مسکو این تحریم‌ها را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.