ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمد خاتمی: قرار بود در "فتنه ۸۸" مرا با سنگ یا گلوله بکشند

امام جمعه موقت تهران «نفوذ» را بخشی از پروژه براندازی آمریکایی‌ها خواند و «بدحجابی و شل‌حجابی» و کمپین چهارشنبه سفید در اعتراض به حجاب اجباری را مصادیق نفوذ معرفی کرد.

احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران ادعا کرد که اعتراضات مردمی پس از انتخابات ۱۳۸۸ به «جنگ سخت» تبدیل شده بود و حتی قرار بوده او هم ترور شود.

امام جمعه تهران: می‌خواستند در "فتنه" مرا ترور کنند

این عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان ایران شنبه، هفتم مرداد در اهر گفت که «دشمن در شرایط کنونی در پی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این پروژه را در عرصه خارجی به یک شکل و در عرصه داخلی به شکلی دیگر دنبال می‌کند.»

خاتمی مدعی شد که « فتنه ۸۸ نیز جزو پروژه براندازی نظام بود ولی به‌نوعی نام این حرکت را جنگ نرم گذاشتند ولی نتوانستند تحمل کنند و به جنگ سخت تبدیل کردند.»

مسئولان حکومتی ایران اعتراضات مردمی ۸۸ را «فتنه» می‌نامند.

خاتمی ادعا کرد که در جریان اعتراضات ۸۸ به ترور تهدید شده است: «در جریان فتنه ۸۸ گفتند و تهدید کردند اگر با سنگ توانستید سیداحمد خاتمی را بکشید و اگر نشد با گلوله کارش را تمام کنید، میدان جنگ یعنی این.»

امام جمعه موقت تهران تا کنون سندی درباره این ادعای خود منتشر نکرده است.

بدحجابی «نفوذ» است

او با اشاره دوباره به «پروژه نفوذ»، آن را بخشی از استراتژی براندازی «آمریکایی‌ها» از درون دانست.

نخستین بار، علی خامنه‌ای در شهریور سال ۱۳۹۴ در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه در باره «تلاش دشمن برای نفوذ در ارکان تصمیم‌گیری و تصمیم‌ساز نظام» هشدار داد و از اطلاعات سپاه خواست که این حوزه را «رصد و با آن برخورد کند».

خاتمی «بدحجابی و شل‌حجابی» را بخشی از پروژه نفوذ دانست و گفت :«چهارشنبه سفید یعنی با حیا مبارزه‌کردن. مبارزه با حیا و اخلاق با عنوان چهارشنبه سفید یعنی نفوذ از درون است.»

چهارشنبه سفید نام کمپینی در شبکه‌های اجتماعی در اعتراض به حجاب اجباری است.

او از حسن روحانی، رئیس‌جمهوری نیز تلویحاً انتقاد کرد و گفت که « رئیس‌جمهور به‌گونه‌ای حرف نزند که انگار رئیس‌جمهور یک جناح و گروه سیاسی است».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شباویز

    نه سنگ بود نه گلوله بلکه مگس کش بود

  • روزبه

    با توجه به عدم وجود سابقه فعالیت انقلابی قبل از انقلاب منتظر گرفتن لقب شهید زنده از رهبر چماق بدستان است. ببین کار به کجا کشیده برای خود سوابق مبارزاتی خلق میکند.

  • کلو

    به چهره ی احمد خاتمی که مینگرم به یاد تصاویر سنتی از نگاهبانان جهنم میافتم... آخر بگویید تو چه هستی که بخواهند ترورت کنند...