ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ادعای احمدی‌نژاد: توطئه باندهای قدرت و ثروت علیه او و یارانش

محمود احمدی‌نژاد محکوم به جبران بیش از ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تخلفات نفتی در زمان ریاست ‌جمهوری خود شده. او می‌گوید توطئه کرده‌اند.

محمود احمدی‌نژاد محکوم به جبران بیش از ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تخلفات نفتی در زمان ریاست ‌جمهوری خود شده که به گفته فیاض شجاعی، دادستان دیوان محاسبات، کل اموال او کفاف آن را ندارد. اکنون رئیس پیشین جمهوری اسلامی در نامه‌ای «خطاب به ملت ایران» ادعا کرده که باندهای قدرت و ثروت علیه او و یارانش توطئه‌ای تدارک دیده‌اند.

محمود احمدی‌نژاد: توطئه کرده‌اند

محمود احمدی‌نژاد در نامه‌ای که در سایت «دولت بهار» منتشر شده، نوشته است:

«ضمن تکذیب قاطع این ادعاها اعلام می‌دارد که اظهارات این فرد [فیاض شجاعی] مصداق مجرمانه اشاعه اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی است و رفتار و اقدامات این فرد که به پشتیبانی صاحبان قدرت تکرار می‌شود بر خلاف قانون اساسی و مستوجب تعقیب قضایی است.»

فیاض شجاعی، دادستان ديوان محاسبات کشور یکشنبه ۸ مرداد، در گفت‌وگو با روزنامه‌ «اعتماد» اعلام کرد که به تخلفات محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌ پیشین جمهوری اسلامی  رسیدگی شده و برای آنها رأی صادر و قطعی شده و اجرای احکام هم شروع شده است. به گفته دادستان دیوان محاسبات این احکام به مجلس شورای اسلامی نیز ابلاغ شده است.

محمود احمدی‌نژاد اما اکنون ادعا می‌کند که رأی دیوان محاسبات پرده دوم توطئه‌ای علیه اوست که با بازداشت محمد رضا بقایی آغاز شده. او اعلام کرده که قوه قضائیه به شکایت‌های او و یارانش رسیدگی نمی‌کند، به همین جهت به زودی «شرح کاملی از اصل ماجرا و توطئه‌های غیر اخلاقی طراحی شده» را با ملت ایران در میان خواهد گذاشت.

غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه همزمان با این تحولات اعلام کرده که «طایفه احمدی‌‌نژاد» تحت پیگرد قضائی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.