ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کروبی بعد از آنژیوگرافی به حصر بازگردانده شد

نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی از همسر مهدی کروبی جویای حال او شد. رهبر معترضان ۸۸ بعد از آنژیوگرافی به حصر برگردانده شد.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی از همسر مهدی کروبی جویای حال او شد. رهبر معترضان بعد از آنژیوگرافی به حصر برگردانده شد. الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس در توییترش نوشت: «امروز با حضور در بیمارستان آخرین وضعیت آقاى کروبى را از حاج خانم کروبى جویا شدم.»

الیاس حضرتی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس جویای حال مهدی کروبی

محمدحسین کروبی، فرزند مهدی کروبی، از رهبران معترض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، روز دوشنبه ۹ مرداد، در صفحه فیسبوک خود نوشته که پدرش، پس از عمل آنژیوگرافی  مجددا به مکانی که در آن در حصر به‌سر می‌برد، منتقل شد.

«بالاخره بعد از چهار ماه و نیم مأموران امنیتی به من اطلاع دادند که به خاطر عمل پدرم، اجازه دارم همراه خانواده‌ام به دیدار ایشان در بیمارستان بروم. مدتی بود که کتف و دست پدر درد می‌کرد و به لحاظ جسمی، حالشان خوب نبود. به همین دلیل هفته پیش ایشان را سه بار به بیمارستان و نیز اورولوژی، برای انجام ام‌آر‌آی برده و مشخص می‌شود که پدرم علاوه بر گرفتگی رگ قلب و نیاز به انجام آنژیوگرافی، از غلظت و چربی بالای خون نیز رنج می‌برد. علاوه بر این به‌ خاطر شرایط این دو سال، پزشکان تشخیص دادند که ایشان به آرتروز گردن هم مبتلا شدند. بعد از این تشخیص پزشکان، مأموران امنیتی، پرونده پزشکی پدر را در اختیار مادرم قرار می‌دهند و اعلام می‌کنند: آمادگی داریم تا آقای کروبی را به هر بیمارستان و پزشکی که خانواده تشخیص می‌دهند، انتقال دهیم. به همین دلیل، دوشنبه پدرم به بیمارستان قلب تهران منتقل و تحت عمل آنژیوگرافی قرار گرفت و امروز مرخص شدند. ایشان را به ساختمانی که متعلق به وزارت اطلاعات است و در این مدت محل حصرشان بوده، انتقال دادند.»

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.