ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اطلاعیه دادستانی کل کشور درباره لغو کنسرت شهرام و حافظ ناظری در قوچان

علی مطهری گفته بود باید از اقدام دادستان قوچان به خاطر لغو کنسرت شکایت کرد. دادستانی کل کشور با صدور اطلاعیه‌ای می‌گوید محل برگزاری کنسرت ناایمن بود.

نظر علی مطهری راهگشا بود. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی توصیه کرده بود که ناظری‌ها به جای آه و ناله، از اقدام غیر قانونی دادستان قوچان در لغو کنسرتشان به مراجع قضایی شکایت ببرند. اکنون دادستانی کل کشور با صدور اطلاعیه واکنش نشان داده: محل برگزاری کنسرت ناایمن بود.

شهرام و حافظ ناظری. لغو کنسرت این پدر و پسر در قوچان مجلس شورای اسلامی را هم درگیر کرد

قرار بود جمعه ۶ مرداد ناظری‌ها در سالن کارگران قوچان کنسرتی برگزار کنند، اما به دستور دادستان شهر قوچان، درهای محل برگزاری کنسرت «آواز پارسی» پلمب شده بود. خبرگزاری‌های داخلی گزارش داده‌اند که اعضای گروه ناظری‌ها همراه با مردم علاقمند به موسیقی که قصد داشتند شبی را با آواز ناظری‌ها بگذرانند، چند ساعتی پشت در سالن کارگران قوچان منتظر ماندند، اما انتظار بی‌فایده بود. خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گزارش داده که شهرام ناظری در اثر فشارهای عصبی شب را در بیمارستان گذراند. در شبکه‌های اجتماعی هم فیلم‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد حافظ ناظری بعد از لغو این کنسرت بر سر مزار فردوسی درآمد و به اعتراض آواز خواند.

دادستانی کل کشور اکنون با صدور اطلاعیه‌ای که متن آن در رسانه‌های داخلی منتشر شده اعلام کرده که به دلیل ناایمن بودن مکان برگزاری کنسرت محل را پلمب کرده است. دادستانی کل کشور می‌گوید این موضوع را به برگزارکنندگان اطلاع داده بوده، اما آن‌ها توجه نکرده‌اند و به همین سبب دادستان شهر قوچان هیأتی را برای بررسی امنیت محل برگزاری کنسرت اعزام کرده و هنگامی که آن‌ها نیز تأیید کردند مکان ناامن است، برای تأمین «جان و مال شهروندان» دستور داده کنسرت برگزار نشود.

پیش از این پروانه سلحشوری، نماینده مجلس شورای اسلامی نیز وعده داده بود که دخالت دادستان‌ها در لغو کنسرت‌ها، از جمله لغو کنسرت ناظری‌ها در قوچان در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به بحث گذاشته ‌شود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.